utorok, 15. decembra 2015

Video: vianočné líčenie s Pupa Milano / ja a YouTube ?


Ahojte,
je pravda, že veľmi dlhú dobu som sem na blog nič nepridala, ale to z toho dôvodu, ak ste ešte nezaregistrovali, že sa snažím viac robiť videá na YouTube.
Vždy boli viac žiadané od vás práve videá. Neviem prečo. Moje staré videá z pred rokov sú hrozné a odstupom času sa tak trochu za ne hanbím teraz. ALE je pravda, že človek sa skúšaním zlepšuje a myslím si, že za ten čas som spravila pokrok v mojich videách. Síce stále to nie je na takej úrovni ako by som chcela a to vidíte aj vy samozrejme, no verím, že jedného dňa na to prídem a videá budú plnohodnotné a kvalitné.
 
A prečo som sa rozhodla dať prednosť videám pred blogom??
Ako ste si to teda viac a viac pýtali, nejak som tomu odstupom času prichádzala na chuť a videla som väčší záujem aj z vašej strany. Síce je s tým viac práce s úpravou a vymýšľaním samotného videa (predsa jednoduchšie je odfotiť produkty a niečo o tom napísať) , pretože nechcem točiť videá len z oblasti kozmetiky, chcem vám prinášať vždy niečo nové a aby vás to zaujalo. Samozrejme nedokážem vyhovieť každému, ale myslím si, že takmer každý si v tom dokáže nájsť niečo čo ho baví. Samozrejme som pripravená aj na haterov, ale s tým som sa stretávala už dávno.
 
Budem rada, ak mi dáte šancu zlepšovať sa v tom čo robím rada a pre vás a podporíte ma lajkom, komentom, zdielaním, či odoberaním. Čokoľvek poteší, hlavne nech vidím niečo od vás :))
 
 
 
a je tu pre vás ďalší make up tutoriál spojený s ukážkou produktov od značky Pupa.
Nechcem aby ste mysleli, že keď spolupracujem z nejakou značkou, že som zapredaná a všetko vynachválim aj keď si to nemyslím. TAK TO NIE JE! Nikdy som taká nechcela byť.
Táto spolupráca sa mi páči už len prístupom samotnej firmy. Samy napísali, že nech zverejním môj vlastný názor na produkty, či už v dobrom alebo zlom svetle a celkovo ich prístup je veľmi milý a vážim si túto spoluprácu. Takto by mala vyzerať každá spolupráca s blogerom/youtuberom. Vážiť si spoluprácu z oboch strán a pristupovať tak k tomu. Nie, že od niekoho chce firma reklamu a ešte sa správa nepríjemne...
 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára