pondelok 1. júna 2015

Vyber si na aký produkt chceš recenziu :)




Ahojte krásky moje,
dnes vám dávam na výber recenziu, ktorú si vyberiete. Času je málo, tak som si povedala, že radšej spravím recenziu na niečo čo vás najviac zaujíma. Takže máte možnosť si vybrať poradie a vedieť tak názory na tieto produkty od Maybelline a L´oreal.
Alebooo ak chcete rýchlejšiu formu, tak môžem natočiť video, kde vám poviem niečo o pár produktoch :)
Píšte čo chcete radšej a tak bude. Želám vám pekný zvyšok dňa a ja si idem užívať voľníčko v Prahe <3

18 komentárov:

  1. Ja by som rada videla tie Baby Lips electro, snažím sa im odolať, keďže tie klasické ma až tak nenadchli, ale páči sa mi ten fialový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. baby skin jednoznačne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No neviem sa rozhodnúť ktorý produkt by bol naj, keďže po viacerých z nich pokukujem...takže asi videjko by bolo lepšie. Zaujíma ma aj paletka aj ten pore eraser aj make-up aj rúžiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. videooooo prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. určite rúže vľavo hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež som za video a ak nie tak baby skin, pretože mám ešte tú staršiu verziu, ktorú som kúpila za smiešnu cenu v drogérke v dopredaji a zatiaľ som s ním vrámci týchto drogérkových BB najspokojnejšia, tak som celkom zvedavá aký je tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. za mna baby skin! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Make up a báza!!! prosím prosím ! :) www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. urcite the nudes tiene od maybelline..dnes som na nich pozerala v dm ale boli vypredane, tak chcem vediet ci su az take bombove :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. video :) o viacerých alebo o každom niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. video bude zajimavější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. bolo by fajn keby si si našla čas na video o všetkých týchto produktoch, už dlho si nič nenatočila :)

    OdpovedaťOdstrániť