utorok 2. júna 2015

Dear friends


Ahojte krásky,
ako žijem v Prahe a žije tu už aj môj veľmi dobrý kamarát Michal Cetera, tak ma samozrejme fotil :) Nie sú to úplne čerstvé fotky, ale som si povedala, že ich dám aj sem. Michala baví fotiť a má svoj osobitný štýl fotenia a fotky nikdy neupravuje. Ak by ste mali záujem, tak mu napíšte na FB.
A samozrejme sa fotky použili aj pre Dear friends clothing a nájdete ich aj na instagrame.
Tieto všetky fotky boli spontánne pri prechádzke, ale páčia sa mi :)

Inak ak neviete, tak Dear friends má veľké zľavy a poštovné zdarma!!!!










 plus fotky na film :)

3 komentáre:

  1. Parádne fotografie, božská mikina ! Hlavne tých posledných 5 fotografií sa mi páči najviac ♥

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, na všech ti to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná jsi na fotkách, povedly se! :)

    OdpovedaťOdstrániť