štvrtok, 28. mája 2015

Video: pin up hair tutorial #2 s Rowenta žehličkou




Ahojte krásky,
dnes som mala konečne celý deň voľno, tak som sa pustila do videa pre vás :) Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Jedná sa o ďalší môj pin up účes, ktorý som vytvorila s pomocou žehličky od Rowenta for elite model look. O podobnú žehličku môžete stále súťažiť v príspevku pod týmto :)
 
 
Iba túto jednu žehličku mám teraz so sebou, takže za ten mesiac som jej dala zabrať a mimoriadne som si ju obľúbila! Bez žehličky by som asi neprežila...no dobre tak deň prežijem, ale tak pokiaľ chcem vyzerať ako človek s rozpustenými vlasmi, tak bez žehličky to proste nepôjde. Však to určite poznáte.
No a práve táto žehlička mi prirástla k srdcu, pretože je ľahká, dá sa nastavovať teplota na displeji, na ktorom nás aj upozorní, kedy je zvolená teplota ready a trvá to je chvíľku! Práca s ňou je vážne easy! Krásne vyžehlí, ľahko sa s ňou natočia vlny. Niet čo dodať....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára