streda, 20. mája 2015

Súťaž: o žehličku Rowenta for elite model look




 
Dievčatááá a máte tu ďalšiu možnosť vyhrať ! Tento krát skvelú žehličku od Rowenta for elite model look liss & curl.
Aj ja som jej vlastníkom a zamilovala som si ju, ako všetky ich vlasové hračky vlastne. Tak dúfam, že jedna z vás si ju zamiluje tak isto ako ja :))
 
Keratin & Shine povrch žehliacich plôch: exkluzívny komplex keratínu a turmalínu pre silné a žiarivo lesklé vlasy
-keratín - základný prvok vlasu pre jeho silu a elasticitu
-keratín pre silu a pružnosť, turmalín s ionizáciou pre lesk a elimináciu statickej elektriny
-turmalín - prirodzene vytvára ionizáciu; pre hladké, hebké a žiarivo lesklé vlasy, ktoré sa -jednoducho upravujú
-špecifický dizajn pre styling vlasov: 2 v 1 pre hladké vlasy či očarujúce vlny
-11cm dlhé  žehliace plochy
-profesionálne tenké pláty 2,5 cm pre žehlenie od korienkov, ideálne pre dokončenie účesu či ofinu
-plávajúce žehliace dosky vyvíja rovnomerný tlak na vlas a dokonale vyžehlí všetky typy vlasov
-LCD displej pre dokonalú kontrolu a presnosť ( nastavenie teploty po 10 °C od 130 ° do 230 °C pre -všetky typy vlasov )
-rýchle nahriatie do 60 s pre okamžité použitie
-profesionálna teplota až 230 °C pre perfektný výsledok
-bezpečnostný uzamykací systém žehliacich plôch
-otočná šnúra pre jednoduchú manipuláciu
 
 
Chceš sa zapojiť ?
 
Stačí lajkovať moju fb stránku Deni Sani Makeup  a fb stránku Rowenta .
Napísať do komentára tvoj email.
A napísať, či máte nejaké skúsenosti s Rowenta produktmi :)
Zapojiť sa môžete do konca mesiaca, čiže do 31.5. :)
 
Držím palce <3
 
 

38 komentárov:

  1. alexacint@gmail.com

    zatiaľ nemám skúsenosti, ale rowentu chvália takže by som rada skúsila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So značkou bohužiaľ ešte nemám skúsenosť, no rada by som to zmenila ;)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem k 2. miestu :)
    S výrobkami Rowenta nemám vôbec skúsenosti, ale táto žehlička vyzerá super!
    email: lenka.frajkova@gmail.com

    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. simona.grincova@gmail.com

    A skúsenosť mám iba s vysávačom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. likujem :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    nemám absolutne žiadne skúsenosti s touto značkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj , takže lajknuté všetko :) Moja skúsenosť s rowentou bola zatiaľ vždy skvelá, od rowenty mám doma fén, kulmu a aj starú žehličku ktorá už moc neslúži kedže už ju mám dlho ale bola som s týmito produktmi vždy spokojná a rada by som vyskúšala aj túto žehličku :) a email je kaja23719@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sama mám žehličku Rowenta for Elite Model look Glam Liss 2in1 a som s ňou veľmi spokojná. Túto by som darovala mamine ktorá má kulmofen Rowentu brusch activ aby sme aj keď budeme jedna odcestovaná mali skvelý účes obe. :) tajnicka.matulova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Like oboje
    maliiinka112@azet.sk
    Produkty od Rowenty mám a som veľmi spokojná, rýchlo sa zahrievajú, tvoria krásne vlny a pripadajú mi šetrnejšie k vlasom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, s Rowentou bohužel žádné osobní zkušenosti nemám, ale slyšela jsem jen samou chválu:)
    FB sleduji jako Anežka Koroze.

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Olajkované, môj mail je christyshades.blog@gmail.com. :)
    Od Rowenty mám už druhý kulmofén a som veeľmi spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB: Peťuška Reichlová
    s Rowentou nemám žiadne skúsenosti, takže je možno načase zmeniť to... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. so značkou Rowenta nemám žiadnu skúsenosť
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. michaela.jurenkova0@gmail.com a s Rowentou mám len tie najlepšie skúsenosti...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nemám skúsenosti s Rowenta vecičkami. Akurát posledne dni sa pozerám po nejakej novej žehličke keďže moja je už v katastrofálnom stave tak podľa parametrov už viem po čom siahnem. :)
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Teba sledujem už dlhšie, a stránku Rowenta na FB som už tiež lajkla. :) Od tejto značky mám doma iba fén, ale môžem odporučiť. Slúži mi už dlho.

    E-mail: Laurittaa16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Všetko spĺňam :) Tak hádam vyhrám, bol by to krásny dar k narodeninám :)

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj :) S Rowentou mám zatiaľ veľmi dobré skúsenosti, vlastním kulmu a som s ňou naozaj spokojná. :) Môj e-mail: bugriova.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Zkušenost s touto značkou bohužel zatím nemám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Zo značkou Rowenta som spokojná. Moja prvá žehlička bola Rowenta a bola super. :)
    patricia.debnarova@gmail.com
    sledujem aj FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. olajkované :) kontakt: black11@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. nemám absolútne žiadne skúsenosti s touto značnou (ale rada by som mala :DD keďže tá moja je dosť o ničom ) hornakovaviki@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mám žehličku rowenta for elite už asi dva roky a i když sem s ní velmi spokojená, tak by už potřebovala vyměnit :) Ale můžu značku jedině doporučit!
    mafi.radkovicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Zatiaľ som od tejto značky mala iba fén, ale bola som spokojná. :)
    kontakt: lukreciacobain@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. nemam nemam, ale rada by som mala :)
    aleky@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Od Rowenty mám hrubšiu kulmy na vlasy a sme s ňou celá babská armáda veľmi spokojné. Kučery vytvorí krásne či už klasickým natáčaním alebo len jemným obtočením okolo kulmy. Veľká spokojnosť. :)
    Klaudia.kovagoova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. S touto značkou som strašne spokojná, vlastním žehličku od Rowenty už 5 rokov, stále funguje ako nová, len už by to chcelo zmenu :))
    laura.hromjakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mala som jednu žehličku od tejto značky a bola som veľmi spokojná :)
    kristina.hrinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. So značkou ešte nemám skúsenosť.
    petrikova.v3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Po prvé gratulujem k prvému miestu Deni si naša 1 čka :) žehličku mam práve od tejto značky a aj ked už ma svoje roky som snou stále spokojná ale mladšia verzia by isto potešila :)
    anabel.yorkshire@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. S rowentou zatiaľ nemam skusenosť, preto by som ju chcela odskúšať :)

    michaela.krsackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Zial nemam :(
    alareka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Mám fén tejto značky a poteším sa aj žehličke :)
    grznarova.anicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. zatiaľ len fén,žehlička by sa šikla :)
    ibakacka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Mam skvely fen of Rowenty. Hezky den.
    majsena@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. kotvasova.alexandra@seznam.cz
    Od Rowenty mame doma fen a je skvelej :) tyden zpatky jsem se nechala ostrihat a nyni muj uces vyzaduje dost prace, coz jsem nikdy driv nepotrebovala - tudiz by se mi novy pomocnik doopravdy hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Zatiaľ som žehličku tejto značky nemala (počula som na ňu samé chvály) ale veľmi by som potrebovala novú,keďže tú čo mám teraz mi prestáva fungovať :) tu je môj email :monikak449@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Sleduji tě už dlooouho, jsi super! :) S produkty Rowenta zatím žádnou zkušenost nemám, ale snad budu mít, ráda bych totiž získala tuto krásnou žehličku! :)
    Vojtiskova.R@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. S rowentou jen pozitivní zkušenost, je to kvalita 😊

    verronka747@gmail.čím

    OdpovedaťOdstrániť