utorok, 5. mája 2015

Interview: modelka Elite model look Dorota Kullová


Ahojte krásky,
mám tu pre vás jedno zaujímave interview s krásnou a zaujímavou osobou, je to modelka a finalistka Schwarzkopf elite model look 2013 Dorota Kullová, ktorá si toho už dosť pocestovala a spolupracovala pre rôzne známe značky a nám sa môže o tom len snívať, však keď si to prečítate tak pochopíte heh. A ako vidíte, tak poslala pre vás fotky z Paríža:). A pokiaľ rozmýšľate nad modelingom, tak toto by vás malo dostatočne motivovať aby ste sa odhodlali :)





Ahoj,mohla by si sa nám aspoň v skratke trochu predstaviť? Volám sa Dorota Kullová a pochádzam z Čadce. Mám 20 rokov a modelingu sa venujem rok a pol.

Ty si bola finalistka Schwarzkopf Elite Model Look 2013. Rozhodla si sa sama prihlásiť sa alebo ťa niekto motivoval ? Nikdy som sa predtým o modeling nezaujímala, išla som na casting s kamarátkami, ale nemala som v pláne sa zúčastniť castingu. Kamáratka ma presvedčila nech to vyskúšam aspoň zo srandy ,tak som to zo srandy vyskušala :D
 
Koľko rokov si vtedy mala?Mala som 18 rokov.
Dostávala si podporu z každej strany? Dostala som podporu z tej strany z ktorej som to najviac potrebovala, a to je hlavne rodina a kamaráti.
Aké boli tvoje prvé dojmy z castingov? Myslela si si, že sa dostaneš až tam kde si teraz ?Každý casting je výnimočný a iný, nikdy nerozmýšľam kde sa dostanem o pár dní, týždňov, mesiacov ale snažím sa využiť každú príležitosť ktorú mám :)
Spolupracovala si s mnohými známymi návhármi , jedným z nich je aj značka Prada. Ako si sa k tomu dopracovala? A ako sa ti páčilo fotenie? Kampaň pre Pradu, ktorú mi nabookovala moja materská agentúra Elite Bratislava, som dostala hneď na začiatku mojej kariéry a ani som si to zo začiatku neuvedomila a neverila tomu. Toto fotenie so svetoznámym fotografom Stevenom Meiselom bol pre mňa neuveriteľný zážitok a nikdy naň nezabudnem. Bolo to fotenie na tak profesionálnej úrovni že sa to nedá ani popísať :P
Už si stihla precestovať pekný kus sveta. Ktoré mesto ťa  najviac „chytilo za srdce“? Mojim detským snom bolo vždy navštíviť New York, a to sa mi splnilo. Návštivila som New York už viackrát a stále je číslom jeden :) Ale taktiež mám veľmi rada Paríž. Každé mesto je pre mňa jedinečné a niečím zvláštne,takže sa všade cítim skvelo.
Bavia ťa viac prehliadky alebo skôr fotenia?Na začiatku som mala radšej fotenia,pretože z prehliadok som mala celkom stres a trému. Ale v poslednom čase som si ich veľmi oblubila. Stretnete množstvo nových ľudí,kamarátov,takže je to dosť zábavné.
Trošku zo súkromia. Čo najradšej robievaš vo voľnom čase?Najrašej športujem,alebo relaxujem :D
Si zrejme celkom zaneprázdnená s ponukami. Ako často tráviš čas so svojimi blízkymi? Väčšinou keď vycestujem na 2,3 mesiace do zahraničia tak prídem domov tak na týždeň,dva a v lete cez prázdniny je to aj viac,takže je to v pohode :)
Čo by si odkázala babám, ktoré uvažujú o prihlásení sa na casting Schwarzkopf Elite Model Look?Určite sa pridte  ukázať na casting a môžete mať šťastie ako ja :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára