štvrtok, 2. apríla 2015

vlog: Nitra casting elite model look /w Merry :)



Ahojte, 
v sobotu som bola v Nitre, kam som šla opäť na casting Elite model look a samozrejme som sa musela stretnúť aj s Merry <3. Bola som v Mlynoch skôr ako začal casting, tak som šla omrknúť H&Mko kde som si samozrejme zasa niečo kúpila. SEvs sme dali ešte kávu a šli na casting. 
Zlatá moja Merry ma čakala kým to skončí a šli sme na kafé. 

Celé to ubehlo rýchlo, bol to opäť super deň. Casting mal opäť vysokú účasť a opäť sa upravovali vlásky, líčilo sa a modelky predvádzali 4 účesy a mohli ste sa teda dozvedieť niečo o Schwarzkopf vlasových trendoch :). 

Pre mňa tieto castingy boli veľmi zaujímavou skúsenosťou a teším sa na ďalšie podobné príležitosti, ktoré budú. Verím, že aj pre vás to bolo také malé obohatenie a zaujalo vás to aspoň trochu :) 

Prajem pekný zvyšok dňa :-*









1 komentár:

  1. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov alebo lepsich ak sa to vobec este da. Dúfam, že aj ja budem raz taká dobrá a populárna ako ty.

    Zacinajuca blogerka:
    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť