pondelok, 6. apríla 2015

Video: spring DIY & makeup






Ahojte baby,
už som konečne zostrihala to video!yes!
Už dávnejšie som si chcela vyrobit kvetinovú čelenku. Jednu z obchodu mám, ale chcela som nejakú giganticky veľkú, tak som si nakúpila umelé kvety a pustila som sa do toho :)
škoda, že nemám pištoľ na lepenie, pretože so sekundovým to bolo zložitejšie, lebo to schlo dlhšie a lepidlo nebolo len na čelenke, ale aj na mojich rukách. No, ale výsledok si myslím, že stojí zato. Mne sa to veľmi páči a presne takto som si to predstavovala :)

 Plus som k tej čelenke vytvorila ešte veľmi rýchle líčenie. Nemala som premyslené ani aké farby použijem, takže som to vymýšľala počas točenia, lepšie povedané som pri tom ani nerozmýšľala a len som naberala tiene :) Tým, že pery boli dosť výrazné som už linku nepridávala a nechala som to jemnejšie.  A šaty mi presne sadli k rúžu :)

Tak čo, páči sa vám DIY a makeup?:)








4 komentáre:

  1. Tyjo super! Docela ses rozjela s články.. to je skvělý :-) Můžu se zeptat jaké jsou tvoje oblíbené nude rtěnky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobrý príspevok ;))
    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplně mi spadla čelist, jak ti to sluší. Super video i fotky!

    OdpovedaťOdstrániť