sobota, 4. apríla 2015

Líčenie: blue paradise tutorial





Ahojte holky,
po vážne dlhej dobe tu mám aj makeup tutorial.!
Momentálne sa nachádzam doma u rodičov. Je to moja prechodná zastávka pred Prahou, pretože sa musím dať zdravotne dokopy a o mesiac teda Praha <3 A teda, kedže som som teraz doma, mám viac času, kľud a mám lepší priestor na natáčanie (možno vám to aj ukážem).

Dúfam, že video tutorial sa vám bude páčiť, keď som sa s úpravou tak natápila, lebo počítač mi už nejak veľmi protestuje :/. Ak sa vám teda bude páčiť, like poteší.

Mala som chuť na niečo výrané a zároveň farebné, tak som zvolila modrastú farbu s čiernou. Ako prvé ma napadlo "blue paradise". Nepýtajte sa prečo konkrétne "paradise", pretože sama neviem. Proste mi to prišlo také :)


Taktiež chcem dať ešte do pozornosti súťaž bloger roka, kde som nominovaná a môže zahlasovať lajkom pre môj blog. Každý jeden LIKE ma posúva ďalej.


Páči sa ti líčenie? Aké videá by ste chceli vidieť?






3 komentáre: