utorok, 10. marca 2015

Video: How to #2 my eyebrow routine



Ahojte,
po dlhšej dobe tu mám pre vás ďalšie video HOW TO. Veľmi časté boli práve otázky ohľadom môjho obočia, tak  práve tento návod som pre vás natočila. 
Môj postup nie je ničím extra zložitý, ako by ste možno čakali...
Je to skôr o dobrom štetci, tieňoch na obočie a v rukách.
Môže sa vám zdať, že je to až moc tmavé obočie pre mňa, no ja si potrpím na výrazné obočie. Pokiaľ má obočie pekný tvar a je pekne upravené, som za husté výrazné obočia.
Pre mňa je obočie taký základ tváre, je to asi prvá vec, ktorú si všímam na tvári. 
Nehovorím, že moje obočie je dokonalé, but this is my way...
Dúfam, že vás video potešilo a snáď pomohlo :)




5 komentárov:

  1. Supeer :-) Prosím víc takových videí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. deni paráda, jsi skvělá a neuvěřitelně krásná. prosím tě odstín a značka rtěnky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš krásné obočí a celkově ti to hrozně sluší =)

    OdpovedaťOdstrániť