štvrtok, 26. marca 2015

Rowenta for elite model look: casting Bratislava


Ahojte baby,
 mám tu pre vás spomínaný článok o castingu ELITE MODEL LOOK v Bratislave. 
Aby som to vysvetlila, možno ste na fb zaregistrovali, že som začala spolupracujem s Rowenta for elite model look. Moja prvá ĺoha bola, že som sa zúčastnila prvého castingu v Bratislave a fotila/točila som celú atmosféru tam. Pre mňa to bola prvá skúsenosť s niečím takýmto. 

Celé to moderuje topmodelka Michaela Kocianová a samozrejme tam nechýbal aj riaditeľ elite model look Saša Jány.
Bola som veľmi milo prekvapená z celého priebehu. Veľké množstvo dievčat a aj chlapcov čakalo v vo veľkom zástupe. A baby z Rowenty, Schwarzkopf a kozmetiky Artdeco boli pripravené skrášliť hociktorú z vás. Taktiež tam nechýbal Bubbleology, samoopaľovacie produkty Vita liberata.


Ak sa chcete zúčastniť tohto ročného alebo toho ďalšieho ročníka, neváhajte. Stačí hlavne spĺňať tieto podmienky, čo sú: ženy nad 170cm/13-22 rokov/
muži nad 180cm/16-26 rokov/.
Ale pevne verím, že niekotré z vás sa nato dajú a prihlásia sa, pretože je to veľká šanca a môžte to dotiahnuť ďaleko ako napr Miška Kocianová :)
Keď sa zúčastníte, tak ste automaticky v žrebovaní o hodnotné ceny partnerov. A máte možnosť o úpravu vlasov a nemusíte sa hlásiť na casting :) 

Musím povedať, že to tam žilo. Nádejné modelky a modeli čakali,kým sa dostanú na rad. Postupne chodili k porote, kde sa ich pýtali rôzne otázky, potom sa samozrejme nevyhli meraniu výšky a mier a ešte krátkemu foteniu. Taktiež hneď dostali pár produktov od schwarzkopf. Celé to prebiehalo v dobrej nálade. 

Moje pocity z prvého castingu sú teda veľmi príjemné, cítila som sa medzi nimi dobre a teším sa z tejto spolupráce s Rowenta for elite model look.  
Casting v Nitre v obchodnom centre Mlyny bude už túto sobotu a začína to o 15:00, tak dúfam, že sa tam vidíme :)) 

P.S. Ak máte otázky na Mišku Kocianovú ,na dievčatá z Rowenty ohľadom vlasov alebo na niekoho z poroty, píšte mi otázky sem alebo na mail. :)

VIDEO







































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára