štvrtok, 12. februára 2015

Video: 5 účesov pre krátke vlasy

Ahojte holky,
mám tu pre vás sľubované video. Možno niektoré z vás majú krátke vlasy ako ja a niekedy neviete čo s nimi. Mne sa to stáva bežne, že mám bad hair day pri tejto dĺžke vlasov. A tak
som si povedala že vám ukážem pár tipov účesov, ktoré sú extrémne jednoduché a extrémne rýchle hlavne. Myslím si, že ich poznáte, ale možno ste zabudli na ten spôsob a toto video vám to možno opäť pripomenie a skúsite to po dlhej dobe, alebo možno nepoznáte a skúsite :).
 Ale hlavne dúfam, že sa vám toto video bude páčiť :) A budem rada, keď budete písať vaše tipy na ďalšie videá, ktoré by ste chceli vidieť (všetky si píšem). 
Pekný štvrtok vám želám :)



7 komentárov:

  1. chceme videt room tour! ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super video :) určite niektorý z účesov využijem aj na svoje trošku dlhšie vlasy :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super účesy, dobré nápady mňa by niektoré ani nenapadli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten první určitě zkusím na zbytek mám zatím krátký vlasy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj premýšľam že si kúpim taký podobný venček minule som ho videla v obchode a nakoniec ho tam nechala lebo som nevedela ako ho nosiť ale tento účes ma dosť zaujal myslíš ale žeby sa dal spraviť nejaký na ten štýl aj z dlhých hustých vlasov? žeby som si povedzme väčšinu vyčesala do drdola a obtáčala to len so spodnými?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj. da sa vymysliet vselico. tu musi fungovat aj fantazia a hlavne aby si sa v tom citila dobre :) skus to urcite :)

      Odstrániť
  6. Ahoj, super video, krásne a jednoduché účesy :) Odkiaľ máš prosím ťa tú gumičku s kvietkami z prvého účesu? :)

    OdpovedaťOdstrániť