streda 18. februára 2015

Recenzia: Tangle Teezer original




Tangle Teezer zo stránky www.nanicvlasy.sk je profesionálna kefa, určená k dokonalému rozčesávaniu vlasov, navrátenia lesku, pevnosti a objemu.Zázračný Tangle Teezer sa hodí pre všetky typy vlasov vrátene kučeravých, aj predĺžených....
Pre mňa je táto kefa TOP. Hlavne pre moje vlasy, ktoré sú zničené, suché a často sa zmotajú a klasická kefa mi vždy vytrhávala vlasy, aj keď som si myslela, že to je normálne vzhľadom k tomu aké mám vlasy. No po prvom vyskúšaní som hneď videla veľký rozdiel. Rozčesávanie je naozaj jednoduchšie a vlasy mi to vytrháva oveľa menej. Samozrejme je blbosť, keď niekto povie, že vôbec nevytrháva vlasy, je to nereálne. Vytrháva, pretože niektoré vlasy majú oslabené korienky a aj napriek tomu, že kefa je jemná aj tak na nej ostane pár vlasov po rannom rozčesaní.
Kefa je vyrobená z plastu. Štetiny má špeciálne navrhnuté tak, aby sa ohli nad každým zamotaným vlasom a urovnávali vlasovú kutikulu
Vlasy sú jemnejšie, pevnejšie, zdravšie a nemáte pocit ťahania. Inú kefu na rozčesávanie už nechcem a chcem si dokúpiť aj compact.
Viac si môžte prečítať na ich stránke, kde nájdete aj iné vychytávky :)







4 komentáre:

  1. Tangle Teezer si taky planuji poridit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tangle je super:) Mám ho doma už skoro dva roky a plánuji si pořídit další:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tangle mám už několik let a vždy když ho nemůžu najít tak šílím :D S ničím jiným bych si už vlasy nerozčesala.

    OdpovedaťOdstrániť