piatok, 9. januára 2015

líčenie: my basic winter makeup





Ahojte po dlhej dobe ! :)
Mám tu pre vás video tutorial s mojim jednoduchým líčením. Všimli ste si ho na instagrame, pretože je to moje rýchle teraz často používané líčenie. Teraz mám obdobie bez liniek, keď sneží moc ich nenosím a aspoň sa nemusím mať ten blbý pocit, či som sa náhodou nerozmazala. To možno poznáte :) 


Takže toto líčenie je úplne jednoduché a veľmi veľmi rýchle a hlavne nositeľné na každý deň. A myslím, že vhodné aj pre takmer všetky vekové kategórie:). 

A pokiaľ z toho chcete spraviť niečo výraznejšie, úplne bude stačiť výrazný rúž a voilá.
A stále tvrdím, že obočie je základ a dotvára celý makeup.
Tak čo hovoríte? :)



3 komentáre:

  1. To líčení ti strašně sluší :) A tvá videa jsou super!
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi velmi velmi by ma zaujimalo ako si robis obocie pretoze ho mas krasne urobene v kazdom poste:) zislo by sa video

    OdpovedaťOdstrániť