pondelok, 19. januára 2015

HOW TO #1 : Ako zosvetľujem vlasy ??


Ahojte baby,
dnes tu mám pre vás video... Rozhodla som sa, že pre vás budem točiť rôzne videá typu "how to" , pretože máte časté otázky a najlepší spôsob ako odpovedať mi príde práve tento. Dúfam, že sa vám tento nápad bude pačiť a budete pridávať ďalšie nápady :)
A hlavne dlhšiu dobu ste písali otázky typu, čím/ako si odfarbujem vlasy a ako je možné, že ešte stále mám vlasy.

Takže, predvčerom som mala ešte sýto červenú farbu(ako dobre viete) a povedala som si, že už sa mi to stále nechce farbiť(pretože červená je na "údržbu" hádam najhoršia!), tak som som rozmýšľala akú farbu teraz...A voilá, napadla ma sivá. 

Vo videu spomínam moje dva obľúbené zosvetlovače /melirovací prášok a syoss/. 
Škoda, že som nezdokumentovala ako to odfarbilo, no každopádne, bolo to žltoblondružové. 
Kedže som chcela fakt sivú SIVÚ, tak som použila jedinú fakt SIVÚ farbu na vlasy, ktorú nájdete v drogérií /naturia 217/. Btw. pod červenou som mala blond, takže je jasné, že mi to odfarbilo lepšie. Pokiaľ máte tmavé vlasy, budete to musieť odfarbovať viac krát, zaleží podľa vášho typu vlasov :)
Vlasy dostanú poriadne zabrať a určite počítajte s tým, že vlasy budú zničené! 
Ja to riešim maskami a podstrihnutím.
Pokiaľ chcete vyskúšať túto farbu, dávajte pozor koľko minút to na hlave necháte pôsobiť, pretože čím dlhšie ju necháte, tým viac začne chytať fialové tóny. Takže stačí pár minútiek, podľa toho aký odtieň sivej chcete :)

Toto bol celý postup ako som prešla z červenej na túto zvláštnu farbu :)






9 komentárov:

  1. S tou červenou súhlasím, zo všetkých farieb, aké som na vlasoch mala, bola červená najnáročnejšia na údržbu, pretože asi žiadna farba nevyzerá odrastená tak zle ako práve červená... Tvoja nová farba sa mi páči, hodí sa Ti, aj ten strih :) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš brutální barvu vlasů! (v dobrym) :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. konečne viem akú farbu kúpiť keďže sa snažím tiež dostať na nejakú sivú/sivo-fialovú ... ďakujem za tip... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc zajímavá barva) ty se stříháš sama? nechtěla bys udělat video jakýma nůžkama a jakým způsobem nebo tak? hodilo by se. měj se hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlasky mas uplne krasne :) a video je mega dobre, zasmiala som sa na konci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tahle barva se mi na tobe libi snad nejvic ze vsech, je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tohle ti fakt sedne :) Já odbarvuji jenom prášek+peroxid a teď mám krásnou světlou zrz z černé, ale na 3x po měsíci a půl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nevieš, či dokážem zosvetliť aj čiernu? :D Lebo mi to odmietajú v každom kaderníctve urobiť!

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY :) Nika z Break the Rules

    OdpovedaťOdstrániť