piatok, 14. novembra 2014

Recenzia: Rimmel novinky Lasting Finish + mikulášska GIVEAWAY !!




Ahojte dievčatá,
dnes tu mám pre vás ukážku noviniek od značky Rimmel. Určite ste si už niečo všimli v DMke.  No a ja vám niečo o týchto produktoch poviem.
V skratke musím napísať, že ma všetky produkty veľmi milo prekvapili. A je pravda, že túto značku mám rada a s ich produktmi som celkovo bola takmer vždy spokojná.





Dlhotrvajúci make up Lasting Finish ma potešil asi najviac. Mám odtieň 100 ivory, ktorý je ich najsvetlejší odtieň. Ja som dosť svetlý typ a celkom ťažko sa zháňa svetlý makeup a tento odtieň mne úplne vyhovuje a hlavne teraz na zimu.
Make up je vylepšený o upokojujúce sérum. Má ochranný faktor SPF 20 a mal by byť odolný voči potu, teplu, vlhkosti a musím uznať, že makeup drží pomerne dlho a s primerom vy vydrží celý deň.
Je dostupný v piatich odtieňoch. Obsahuje klasicky 30 ml a ako aj vo videu s
pomínam, chválim peknú vôňu, ktorú cítite len pri nanášaní.
Makeup sa veľmi pekne rozotiera a pekne sadne na pleť, bez fľakov.
Za mňa tento makeup určite áno, aj keď pre mastnejšiu pleť by som ho neodporúčala.

Make up Lasting Finish Nude je druhý z tejto rady. Jedná sa o slabšie krycí makeup, čiže nie je tak ťažký pre pleť a vytvára viac prirodzenejší efekt.  Obsahuje taktiež SPF 20 , vitamín E a má hydratujúcu gélovú textúru, čiže pre mastnejšiu pleť nie je moc vhodný. Pre moju normálnu/suchú pleť úplne vyhovuje.
Taktiež sa dobre rozotiera a je viac "voďavejší" (nenapadne ma to správne slovo :D)  Drží pomerne dlho na pleti, len mám pocit, že o niečo menej ako vyššie spomínaný.
Odporúčala by som pre normálnu/suchšiu pleť bez nejakých väčších nedostatkov.

Primer Lasting Finish ma celkom prekvapil. Klasicky má predĺžiť trvácnosť make upu a uznávam, že tento primer aj s tým make upom niečo robí. Je bielej gélovitej textúry, čo znamená, že aj mierne pleť vyhladí a makeup sa nanáša ľahšie a vydrží dlhšie. Sľubuje 8 hodín navyše, ale to je ťažko povedať, že koľko vydrží. Ale aj na porovnanie s ich druhým modrým primerom, tento aj ten makeup urdží.
Dobrý primer sa hľadá ťažko a tento môžem kľudne odporučiť , pokiaľ hľadáte niečo v menšej cenovej kategórií.

Riasenka Wonder´full je tiež ich novinka zo sveta riaseniek. Je to riasenka  s arganovým olejom pre objemnejšie riasy a s pružnou silikónovou kefkou, ktorá má dlhšie štetiny a tým sa na riasy pekne nanáša už od korienkov. Je pravda, že nie je úplne tak objemová, riasy aj zhustí, ale mám skôr pocit, že viac ich predĺži. Ja mám túto maskaru veľmi rada. Mihalnice mi nezlepuje a sú čierno čierne!
Čo sa týka maskár, je dosť ťažké odporučiť nejakú, pretože každej vyhovuje a je zvyknutý na niečo iné. Ale za mňa áno.



+ MIKULÁŠSKA GIVEAWAY


 A ako ste mohli vidieť vo videu, v spolupráci s Rimmel je tu pre vás giveaway.
Blížia sa Vianoce a Mikuláš, tak som si povedala, že to možno poteší práve na Mikuláša :)
Vyhrať môžte jeden z dvoch balíčkov.
1. balíček: Lasting finish make up a maskara wonder´full
2. balíček: Lasting finish nude a maskara wonder´full

Podmienky:
1. sledovať môj facebook a odoberať blog na bloggeri. (pokiaľ nie ste zaregistrovaný na blogger, tak stačí fb )
2. napísať váš e-mail, aby som vás mohla kontaktovať v prípade výhry.
3. máte radi značku Rimmel? Ste s ňou spokojné?  Čo vás najviac ohúrilo? :)

Vyhodnotenie teda bude 6.12. a výhercov vyberie klasicky random.org.
(Komentáre čo nesplnia podmienky nepočítam.)

Držím palce :)





90 komentárov:

  1. Špirála ma veľmi zaujala a plánujem si ju kúpiť. Celkovo mám značku Rimmel veľmi rada :). nathy.frimmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Splnené
    2. editka.matovicova@gmail.com
    3. S Rimmelom som spokojná, najviac obľúbený výrobok od nich je s tejto novej rady ten lahšie krycí makeup. Milujem ho! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Obojí odebírám jako Chelsea Mitchell :)
    2. ChelseaMitchell@seznam.cz
    3. Od rimmel jsem měla předchozí 24h verzi a byla jsem s ní strašně spokojená, super krytí a výdrž a seděl na mou smíšenou pleť :) Nejvíc mě ohromilo, že je od nich konečně na trhu světlý makeup, proto si vybirám balíček č.2 i když mám ráda více krycí make up tak chci tento světlý odstín vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Obojí sleduji pod jménem Maruška Benatská
    2. maruska.benatska@gmail.com
    3. mám rimmel moc ráda, nejvíc jsem spokojená s jejich make upy a řasenkami, vybírám si balíček číslo 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veronika Csergeovápiatok, 14 novembra, 2014

    1. Blog nemám, ale tvoj facebook sledujem
    2. veronika.csergeova@gmail.com
    3. Od Rimmelu mám rada maskaru Scandaleyes Retro Glam a rúže od Kate :)
    V prípade výhry by mi viac vyhovoval 1. balíček so silnejšie krycím make upom

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Splnené
    2. bugriova.k@gmail.com
    3. Značku Rimmel zbožňujem, som s ňou veľmi spokojná. Najradšej mám púder STAY MATTE a riasenky scandaleyes. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. splené ;)
    2. ivotaba@centrum.sk
    3. ja značku rimmel bohužial nejak nemám odskúšanú, nejak som sa k tomu nijak nedostala asi o to viac by ma výhra potešila, lebo by som chcela ten make-up vyskúšať nakolko mne nesedí skoro žiadny make-up kvôli mojej suchej pleti. Tieto vyzerajú dosť slubne už aj z toho dôvodu že ja som velmi bledá a bledý make-up ktorý by mi sedel som zatial ešte nemala, tak ak sa mi pošťastí budem velmi rada ;) zaujal ma balíček č.1 takže si budem držať palce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1. Blog: pinkunicorn FB: Pink Unicorn Vanity
    2. pinkunicornvanity@gmail.com
    3. Začku Rimmel mám rada, najlepšie sú laky Rita Ora a riasenka Extra Super Lash

    OdpovedaťOdstrániť
  9. alexacint@gmail.com
    rimmel mám rada, myslím, že na tú cenovú kategóriu má aj dobrú kvalitu. Najviac ma ohúrili rúže od kate moss, hlavne v matnej verzií a tá nová podkladová báza :) Viac ma zaujal balíček č. 1 kedže nude verziu makeupu už mám a je fajn takže by ma nakoniec potešil aj ten :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem na fb. E mail- natalia.kalusova@gmail.com
    Od rimelu milujem tuze kate moss mam doma peknu zbierku.:-) ale taktiez aj ruze nie z kolekcie kate.... krasne odtiene perfekna vydrz. Taktiez aj makeup match perfection mam rada, no obcas mi vyhovuje obcas nie, podla situacie tvare.:-) :-) znacku mam rada.... spiralu som zatial neskusala takze urcite by som sa potesila.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    Rimmel mám veľmi rada. Používala som makeupy, teraz mám najradšej korektor match perfection, samozrejme púder stay matte.
    Viac sa mi páči 2. balíček ale neodmietla by som ani prvý :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj :) Od RIMELLU obľubujem radu Stay Matte- či už je to púder alebo oba make-upy- všetko mám vyskúšané a naozaj sa k tomu stále vraciam- hlavne k púdru určite :)
    Viac by ma potešil balíček číslo 1: Lasting finish make up a maskara wonder´full
    Email: zuzka.stupkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Splnené na FB.
    2. Lucia.baluchova11@gmail.com
    3. Make up lasting finish ma zaujal čiže ak mi sadne odtieň určite si ho kúpim. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1.Splnené
    2. dia.kirschner@gmail.com
    3. Rimmel mám celkovo rada a hlavne ich make-up Stay Mate ktorý mi vyhovuje v takom horšom období, keď moja pleť nevyzerá ako by mala. No a pred pár dňami som si taktiež zakúpila make Lasting Finish a je super, len podľa mňa strašne málo vydrži na mojej pleti aj keď ho zapudrujem a je akýsi lepivý. No určite chcem vyskúšať špirálu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Obojí splněné :)
    HelaV19@seznam.cz
    Rimmel zařazuji mezi nejlepší drogérkovou kosmetiku. Nejradši od nich mám rtěnky a makeupy. :) Doteď žádný jiný makeup nepřekonal můj Match Perfection, který je absolutně božský :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1.Splnené ako Lilly Janíková
    2.linda.janikova@gmail.com
    3.Rimmel rúže sú najlepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahooj!
    1. Splnene davnejsie :)
    2. Jennchannel69@gmail.com
    3. Rimmel ako celkovu značku mam veľmi rada najmä make-up z toho 1. Balíčka :-) a tiež puder 'stay matte' ktorý je uplne #megasupernajtopkovynajuzasnejsi :D No a preto by sam sa potešila viac tomu 2. Balíčku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1) Na FB jsem jako Monika Čermáková :)
    2) akinom.avokamrec@seznam.cz
    3) od Rimmelu mám řasenku (oranžovo-černý obal) a s tou jsem opravdu spokojená :) také mám ráda jejich rtěnky, ikdyž zatím mám jen jednu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. hotovo
    2. nina.berankova@gmail.com
    3. Rimel je stará dobrá klasika, takže či ju mám rada, to sa nedá vytknúť a ani pochybovať v to. No určite sú značky ktoré mi vyhovujú viac, ako je napr. dermacol a podobné :) Ale tak s rimelom som spokojná hlavne v tej sekcii makeupov a v prípade výhry by som poprosila ten jemnejší, prirodzenejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ronika14@seznam.cz. :) blog bohužel nemám ale na FB tě mám už dlouho ve sledovanosti :) si super! Od rimmelu mám právě ten makeup v tom skle a je perfektní a řasenku bych ráda vyzkoušela :) odběratelka Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Splnené
    2. marcela_159@centrum.sk
    3. Viac ma zaujal 2. balíček a tiež mám rada kozmetiku Rimmel. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sleduji přes gfc a fb (Jana Svobodová)
    Rimmel mám ráda,nejradši mám asi rtěnky,make upy jsem ještě nezkoušela,ale ráda bych :) Tyto novinky mne zaujaly,nejvíc ten make up s větší krycí schopností.
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj. :) Like na fb som dala. Môj e- mail je lenka8751@gmail.com. Značku rimmel mám rada, ale oveľa viac mi vyhovuje catrice. Som spokojná s mascarou scandaleyes lycra flex, ktorá je v krásnej žiarivej zelenej farbe. Avšak mám aj bb cream, ktorý nepoužívam, pretože je na mňa príliš tmavý a to je v odtieni light. V blízkej budúcnosti si plánujem kúpiť rúž Kate Moss 101, ale to ťa asi nezaujíma. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduju tvou stránku na facebooku :-) Blogger bohužel nemám.
    Můj email je Veronika.kubickova@atlas.cz
    Rimmel mám jako kosmetickou značku moc ráda :) Většinou si všechny řasenky pořizuji jen právě od Rimmelu. Make up jsem ještě neměla šanci vyzkoušet, ale tak snad se mi poštěstí právě v této giveaway :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. 1. Splnené
    2. barboratrnovcova@gmail.com
    3. Od Rimmelu som mala doteraz len Scandaleyes vodeodolnú gélovú linku a som s ňou spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1. Sleduji :)
    2. SAM.15@seznam.cz
    3. S rimmelem jsem spokojená :) miluju pudr stay matte a mám i ten makeup. Chtěla bych vyzkoušet tenhle nový make up a rtěnky od Kate Moss

    OdpovedaťOdstrániť
  27. všetko splnené :)
    klarockaj@gmail.com
    odkedy som si prvýkrát kúpila STAY MATTE púder od Rimmelu, vždy k jeho regálu v drogerke zablúdim :) a taktiež chcem dlhšie vyskúšať tento spomínaný make-up (Lasting finish) a aj špirála na mňa už nejaký ten deň žmurká :D takže sa určite s radosťou zapájam do súťaže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. spĺňam :)
    2. anetaondraskova@gmail.com
    3. Rimmel používam je to super značka som spokojná, najmä riasenky, a najviac ma ohúril rúž na pery Lasting finish by Kate, je úžasný. a balíček 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. 1, na bloggeri učet nemam no na fb ťa sledujem už strašne dlho :)
    slaminkova.jana224@gmail.com
    Rimmel značku mam strašne rada ..milujem ich ruže aj puder stay matte ten mam už vo 4.tom baleni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Odoberám ako Dominika Nimásová :)
    1.slpnené
    2. Zo značkou Rimmel som spokojná ale viac ma láka ten prvý balíček lebo je tam ten Make-up ktorý som ešte neskúsila Mascaru mám doma a je fakt super.... no už ju mám skoro vypotrebovanú takže ová by sa už zišla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. 1. Hotovo:)
    2. lussyknap@seznam.cz
    3. Od značky Rimmel jsem vyzkoušela makeup i pudr stay matte. S pudrem jsem spokojená snad nejvíce ze všech pudrů, které jsem kdy vyzkoušela. Navíc mě potěšilo, že se dělá i v dost světlém odstínu, což je pro bleduli jako jsem já uplně ideální:) Prostě nechci už žádný jiný! :D Makeup mi vyhovoval také, protože dobře kryje. Ale v létě se nedal vůbec požívat, protože je hodně hustý a necítila jsem se v něm dobře. Ale naopak teď, když už začíná zima mi přijde dost fajn:)
    Kdyby se mi náhodu poštěstilo, tak si vybírám balíček číslo 1, protože krycí makeup se mi hodí víc a navíc jsem na něho už koukala v drogerce a chtěla bych ho vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. odoberám ťa a potešil by ma prvý baliček :) značku rimmel mam rada a najradsej mam ich púder stay matte a makeup match perfection :) moj email zanetaga10@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. odoberám a mail:sima.bellova@gmail.com :) prosila by som balíček č 1 a rimmel mám celkom rada, kedysi som velmi rada používala ich puder stay matte, aj bronzer maju dobry, laky a takisto rúže O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Značku rimmel mám osobne veľmi rada pretože produkty sú niektoré naozaj kvalitné :)
    Riasenku som si chcela kúpiť ale snáď počkám do vyžrebovania :D a make up by som si asi vybrala ten nude nakoľko ja nepotrebujem vysokú kryciu schopnosť :) :) www.viktoriaforbergerova

    OdpovedaťOdstrániť
  35. 1. odebírám fb Lůca Babáčková
    2.lucy0077@seznam.cz
    3. Od Rimmelu jsem měla makeup rimmel match perfection a skvělý makeup
    a líbil by se mě balíček číslo 1

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 1. FB: Žaneta Kovářová, Blogger: Zaneta Kovarova (sleduju na jinem odkazu nez mas v menu, protoze se mi na nem zobrazovaly jen stare prispevky :) - http://www.bloglovin.com/blog/12646093/posts)
    2. zakov77@seznam.cz
    3. S Rimmel moc zkusenosti nemam, na tyto makeupy uz jsem cetla nekolik recenzi a rada bych urcite nektery z nich vyzkousela, taktez jsem rada za svetle odstiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. 1. Splnené
    2. frederika.harantova@gmail.com
    3. So značkou Rimmel som veľmi spokojná. Najviac používam z tejto značky asi špirály. Momentálne mám špirálu s názvom VOLUME FLASH (THE MAX BOLD CURVES). Som s ňou nadmerne spokojná, nezanecháva hrudky a má výbornu kefku.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sledujem cez GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    Sledujem cez FB : Gabčúšká Nepomenovaná
    E-mail : adwardd@gmail.com
    Krásna giveaway, teším sa veľmi :3
    Zaujala ma najviac asi tá špirála :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 1. nie som zaregistovana na blogerri, takže iba na fb :)
    2. pepa522@azet.sk
    3. medzi moje najoblubenejšiee rimmel produkty určite patrí moisture renew rúž v odtieni 360 As You Want Victoria a taktiež aj špirála scandal eyes rockin curves extra black...z baličkov by mi viac vyhovoval, ten s dlhotrvajuciim makeup lasting finish, nakolko moja pleť nie je až tak dokonalá a niektoré vecičky treba aj zakryť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. 1 sledujem ale to uz davno :)

    2 kamila195@azet.sk

    3 nemam zatial moc skusenosti s rimmelom no zatial som bola vždy spokojná ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahojky, oba body splněné:))

    Od rimmelu rozhodně miluju jejich 60seconds laky a matné rtěnky:))

    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Já mám Rimmel produkty ráda, hlavně make upy a laky na nehty jsou moje nejoblíbenější :)
    karolina.hrdlickova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Na facebooku tě sleduju jako Martina Radkovičová, můj e-mail je mafi.radkovicova@seznam.cz
    Od Rimmelu mám moc ráda laky a řasenky, a tuhle bych taky moc ráda vyzkoušela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. 1. na fb ano, ale bohuzel nemam blog😕
    2. kristynkamasarova@email.cz
    3. od tehle znacky uz jsem vyzkousela bazi, pudr, makeup a ted zkousim makeup, lak na nehty a rasenku a musim rict, ze si radsi priplatim za kvalitu a mam jistotu, ze je to dobry produkt nez si koupit neco od miss sporty a nebyt s tim spokojena..
    chtela bych poprosit o mene kryci makeup, protoze si myslim, ze na zimu bude perfektni😊
    a jen tak btw, mas bozske vlasy😨

    OdpovedaťOdstrániť
  45. 1. Odoberám :)
    2. maliiinka112@azet.sk
    3. Rimmel je určite jedna z mojich obľúbenejších značiek, či už je to klasickými rúžmi alebo špirálami. Najviac ma asi prekvapilo a potešilo to ,že jeden aj druhý make up majú tak svetlé odtiene a zároveň hydratačnú schopnosť čo je pre mňa veľké plus. Vybrala by som si skôr prvý balíček, vzhľadom na tú silnejšiu kryciu schopnosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. 1. Mám len facebook, tak som ti dala like :)
    2. horvathova.lucia91@gmail.com
    3. Používam výrobky značky Rimmel a som s nimi veľmi spokojná, pretože sú kvalitné a cenovo dostupné. Teraz používam špirálu od nich a laky na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. 1. facebook ako Nika Hubková
    2. nhubkova@gmail.com
    3. Rimmel mám veľmi rada,, úplne najviac mám edíciu Kate Moss, rúže su perfektné :) a balíček číslo 2., kedže mám normálnu pleť, bez nejakých nedostatkov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. 1. Splnené :)
    2. ivusqa1999@azet.sk
    3. Rimmel milujem, najviac rúže od Kate Moss a púder Stay matte :) Majú celkovo kvalitné a cenovo dostupné výrobky
    A viac by mi vyhovoval balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. 1. Fb jako Dominika Horáková
    2. zvonik97@seznam.cz
    3. Výrobky od Rimmel používám často a mne naprosto vyhovují a jsem s nimi spokojená:)
    A kdyby tak u mě balíček č.1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Už celkem dlouho tě sleduju na youtube, ale doteď mě vůbec nenapadlo se podívat na blog nebo na fb...nevím, co jsem to měla za zatmění mysli, ale momentálně z tebe padám na zadek! Ty jsi neskutečně nádherná. To samozřejmě i na videiích, ale ty fotky na blogu a na fb jsou úžasný! Jsi krásná, milá, svá, bavíš mě ty, baví mě tvůj styl a mimo jiné mě taky nepřestává udivovat fakt, že ať už si dáš na vlasy blond, červenou, zrzavou, nebo fialovou se žlutýma tečkama, vždycky budeš vypadat skvěle (btw. jak to děláš? :D )
    Jinak pokud jde o Rimmel, tak já mám od nich nejraděj laky na nehty. Teda kromě kolekce Rita Ora...nevim čím to je, ale zklamaly mě ve všech směrech.
    black.marry@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. 1.facebook:Sabina Markova
    2.sabinamarkova1999@gmail.com
    3.Rimmel mám veľmi rada mám od nich make up waku me up a aj laky :) chcela by som to vyhrať lebo som sa tiež pozerala po špirálu v dm a moc by ma potešilo keby som vyhrala balíček číslo 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. FB Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com :)
    rimmel mám veľmi rada :) hlavne laky na nechty od nich a makeupy :) veľmi by ma potešil makeup číslo 1 kedže tiež ako ty potrebujem aj ja viac krycí makeup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. 1. sledují tě na Fb jako Majky Buková
    2. můj email je majketka.bukova@seznam.cz
    3. Rimmel kosmetiku mám ráda, měla jsem všechny make upy a hodně mi vyhovují. A je mi celkem jedno který bych vyhrála.

    OdpovedaťOdstrániť
  54. 1. odoberám len na facebooku
    2. juja1811@gmail.com
    3. so značkou Rimmel nemám skúsenosti, mala som očnú linku a bola fakt dobrá, dobre sa s ňou nanášala linka a nerozmazávala sa. Chcela by som vyskúšať viacero produktov tejto značky a špirála, ktorá je v tejto giveaway, by mi vyhovoval pretože moje riasy potrebujú objem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. 1. splnené
    2. miroslava-sycova@centrum.sk
    3. Rimmel mám veľmi rada .. najviac mám rada rúže

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Rimmel mám jednoznačne rada , som z nim nadmieru spokojná a prevláda v mojej kozmetickej výbave najviac :)
    Zaujal ma silnejší krycí makeup
    mirka22@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. 1.FB:Maya Mia
    GFC: Michelle
    2.n.michelle.k35@gmail.com
    3.Mám od nich MU, Púder aj laky :)
    P.s. Ak by sa na mňa šťastie usmialo, tak by ma potešil balík č.1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. 1. sledujem ťa na facebooku :)
    2. Sasulik17@azet.sk
    3. Rimmel patrí medzi moje obľúbené značky :) Najradšej mám ich make-upy a laky na nechty :) od Rimmelu mám aj moju obľúbenú špirálu Scandal eyes rockin curves extra black :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1. mám len facebook, tak ťa na ňom sledujem :)
    2. enestejza1@azet.sk
    3. Rimmel mám celkom rada :) Najradšej mám jednoznačne ich rúže od Kate Moss a tiež púder Stay matte. Je to neskutočne brutálny púder, mám ho fakt rada, mám už 6. balenie :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. 1. splnené
    2. jana.ivan@centrum.sk
    3. Používam ich výrobky a myslím si, že kvalita v porovnaní s cenou je výborná. :) Mám rada ich špirály, tie sú bombové :D Tiež mám rada laky na nechty Rita Ora, sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. 1. Splnené na FB
    2. Pat.rusnakova@gmail.čom
    3.Od Rimmelu mám riasenky a každú novú musím vždy vyskúšať. Bola by som rada za balíček 1 . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Ahoj
    1.mam len Facebook Dominika Vargova
    2. domca.var@gmail.com
    3. Rimmel mam velmi rada a mam doma od lakov az po rúže cez konektory a pudre make up som nevyskušala žiadny a určite by som si priala balíček 1 pretože mam na pleti nedokonalosti a celkovo si kupujem make up ktorý má vysoké krytie. :D:P:D

    OdpovedaťOdstrániť
  63. sledujem aj fcb,aj cez blogger :) so značkou rimmel nemám veľa skúseností,ale výhra by potešila :) viac by mi vyhovoval druhý balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Na fb sledujem, na bloggeri ta mam, cu-korn-icka@azet.sk a rimmel mam iba spiralu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. 1. fb Klára Wallova
    2. wallova.k@seznam.cz
    3. Od Rimmel mám velice ráda rtěnky Kate Moss a makeupy - zrovna ten v tubičce co zmiňuješ už doma mám a je boží, takže bych ráda vyzkoušela i ten ve skleněné lahvičce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. daska8@centrum.sk
    a rimmel mam rada,najllepsie boli ruze s kate moss :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. 1. sledujem už dlho :)
    2. dominika.svoradova11@gmail.com
    3. hej mám :) som spokojná, vyskúšala som už kopu ich výrobkov.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Ahoj :) od rimmel obľubujem hlavne make up "wake me up" a určite rýchloschnúce laky na nechty aj keď rýchlo vysychajúa ešte rúže .. na fb ma nájdeš ako Kristina Bujkova a e-mail kristina.bujkova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  69. 1. facebook: Norina és Szabolcs
    blog: Norina Hella
    2. norinahella.art@gmail.com
    3. Rimmel značku mám moc rada, aj teraz použivam make up a som velmi spokojná! :) Tešila by som na 1. baliček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. 1. Má len facebook - sledujem ťa už dlho ako Laura Vaníková
    2. Laurittaa16@gmail.com
    3. Kozmetiku Rimmel používam. Momentálne hlavne makeup Rimmel Stay Matte, pretože mi vyhovuje. Laky na nechty majú taktiež dobré a cenovo dostupné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ahoj Deni! Od Rimmel mám asi najradšej makeupy a rúže, ktoré sú super. Pre mňa by bol vhodnejší makeup s väčším krytím pretože mám výrazné kruhy, ktoré nezakryjem ani korektorom bohužiaľ. Deni, ďakujem aj za tvoju radu s voľbou makeupu :) Čo sa týka špirál tak ja preferujem vodeodolné čiže nemám prehľad o takých ako je táto ale má kefku podľa mojej predstavy. A pekne sa ti rozrastá kanál na youtube, len tak ďalej :D ! ... môj mail; nika.priadkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  72. 1. Facebook ako Ki Ka
    2. kikusa5@centrum.sk
    3. Rimmel je podla mna najlepsia znacka mam ju rada momentalne pouzivam make up a puder a mam aj par lakov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. sledujem všade :)

    n.princess@azet.sk

    rimmel mam rada , majusuper make upy a pudre :) a rúže !!!!

    a strašne ma zaujal prvy baliček :) ten make up by som chcela vyskúšať :-)

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Ahoj, sledujem Ťa na fb.
    Môj mail: 2takt@azet.sk
    S Rimmel som spokojná, vlastním viac kúskov. Najviac ma prekvapil púder stay matte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. 1. sledujem len facebook ako Henrieta štefaňáková
    2. h.stefanakova@gmail.com
    3. od značky Rimmel som zatiaľ vyskúšala len pár vecí ale vždy som bola veľmi spokojná ale vďaka tvojej recenzii ma veľmi zaujal ten make up pre jeho vlastnosti a preto že mám dosť problematickú pleť by mi tým pádom aj viac vyhovoval

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Sledujem všade, od Rimmelu som už dávno nič nemala, ale púder Stay Matte bol môj obľúbený výrobok a pokukujem aj po makeupoch a na ten Lasting Finish si asi posvietim :)
    caramellbiscuit@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. sleduji tě už delší dobu^^
    vampir3@email.cz
    od Rimmelu mám momentálně make-up Match perfection a nemůžu si stěžovat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Sledujem na FB aj na Instagrame :)
    Balíček č. 2 :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  79. 1. odoberám ako Michaela Demeterová aj cez blogger aj na FB :)
    2. michaelademeterova16@gmail.com
    3. najviac ma ohúril a doteraz som ohúrená makeupom match perfection, pretože veľmi dobre kryje, nerobí fľaky, neschádza a po nanesení vyzerá dosť prirodzene + si ujiždim na takých tých makeupoch, ktoré vyzerajú luxusnejšie v sklenenej nádobke s pumpičkou :D takže by som určite ocenila viac prvý balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Ahoj,sledujem ťa dlhodobo na FB,či už blogu a veľakrát som ťa stretla dokonca aj u nás na Máni v pizzerke,čo ma potešilo :) :D
    Od značky Rimmel som vyskúšala BB krém,pár lakov,kompaktný púder a make up,s ktorým som bola nesmierne spokojná,pretože som si objavila "ten svoj". Pleť som z neho nemala takú mastnú a vydržal pomerne dlho a bolo by skvelé vyhrať tieto vecičky. :) Ovšem,aj keď sa mi nepodarí vyhrať,prajem ti ešte hroozne veľa úspechov v tom čo robíš ,a aby si naďalej rozvíjala svoju kreativitu. :)
    mail: Dajan.Morgan@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  81. 1. Sledujem na FB (Betka Klusakova) aj na Instagrame :)
    2. alzbeta.klusakova@gmail.com
    3. Od rimmelu používam hlavne laky na nechty. Tento make up ma zaujal, tak ak nevyhram tak si ho kúpim :D

    BALÍČEK 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. 1. Sledujem FB. 2. Ziakova.karin@gmail.com. 3. Zatial mám vyskušaný len lasting finish nude a som spokojná. Vyhovujú mi ich odtiene lebo aj ja som bledučká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. 1. FB sledujem
    2. klanduchova.d@gmail.com
    3. Najradšej od Rimmel mám ruže od Kate, púder Stay matte a taktiež laky na nechty. Make up Nude mám doma a preto by som rada vyskušala aj ten druhy

    OdpovedaťOdstrániť
  84. 1. Sledujem FB :)
    2. Patrica.Krskova@gmail.com
    3. Zbožňujem matné rúže, najmä bordový od Kate - odtieň 107 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. 1. Sledujem fb :) ako Zdenka Halgašová
    2. zdenahalgasiva@gmail.com
    3. Rúže Od Kate sú perfektné, najma 01 odtieľ a tiež laky na nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  86. 1. sledujem fb, insta, blog
    2. b.bittarova@gmail.com
    3. od značky rimmel mám najradšej riasenky, no v lete používam aj make up Wake me up, ktorý je krásne rozjasňujúci

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Ahoj Deni :) Sledujem na fb :) Email : kaja23719@gmail.com
    Na značke rimmel mám veľmi rada make up, laky na nechty a rúže a som s ňou veľmi spokojná a mám ju aj najradšej z drogériových značiek . Balíček asi skôr jedna ale potešil by veľmi aj 2. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  88. sleduji tě přes FB :)
    mi.dobra@seznam.cz
    Od kosmetiky Rimmel mám nejradši rtěnky - jsou skvěle pigmentované a mají velkou škálu odstínů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Nejradši od Rimmel mám matné rtěnky Kate a voděodolné tužky na oči v nude odstínu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Sledujem ťa na FB- Andrea Klučková, od Rimmelu som používala púder Stay Matte a tiež používam korektor 😊 veľmi rada by som vyskúšala make up Lasting Finish, keďže aj ja používam make up-y, ktoré dobre kryjú nedostatky 😊 mail: kluckovandrea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť