streda, 5. novembra 2014

Líčenie: mačacia fialová stužková

Ahojte holky,
a je tu ďalšie večerné líčenie. Blížia sa stužkové a pokiaľ chcete výrazné mačacie oči, toto môže byť to pravé. Zvolila som fialové tiene, ktoré vytvárajú jemný dymový efekt a v kombinácií s čiernou to na mňa vplýva elegantne. V tomto líčení prevláda čierna, čiže sa dá odtieň farby pekne prispôsobiť aj k šatám a nebude to kričať farebnosťou.  K výrazným očiam stačí zvoliť jemný rúž, v tomto prípade nude odtieň, aby to malo aj trošku prirodzený nádych.

Na oči som zvolila tieňe z paletky Barry M deluxe eyeshadow kit, MAC biely tieň white frost  , MAC čierny tieň ebony, čierna gélová linka Rimmel, mihalnice euroshop, maskara Rimmel wonderful.
Na pery som zvolila ceruzku na pery Essence odtieň in the nude a lesk Rimmel odtieň phenomenom.

Páči sa vám takéto výrazné líčenie? Dali by ste sa takto nalíčiť? :)





13 komentárov:

  1. Veľmi krasne ličenie, aj keď pochybujem že na mne by vyzeralo takto pekne :D ako to robíš že sa ti všetko hodí -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Brala by som takéto líčenie na stužkovú teda. Paráda ! ♥ Nádherné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty si fakt kus krásnej ženy :-) úprimne závidím :-) a líčenie je dokonalé....Určite by som také skúsila :-) A vlasy máš tiež bombové...tebe ide proste všetko :-) S pozdravom Biba

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi tohle obočí líbí. Není až tak výrazné a myslím, že na plesy, apod. se velmi hodí. K tobě se moc hodí, takže kdyby každá vypadala jako ty, byl by to velký úspěch u všech. Jsi moc krásná :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. naprosto dokonale ličeni =) a ty vlásky ti hrozně sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie. ;-) Si naozaj šikovná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Můžu se zeptat, odkud jsou ty kytky do vlasů?^^

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krása, ty oči jsou nádherné! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť