štvrtok, 2. októbra 2014

Ako vyzerá môj deň?





Ahoj slečny,
včera ráno ma napadlo, že by som mohla spraviť post. Chcela som niečo iné ako o kozmetike, tak ma napadlo, že vám napíšem ako prebieha jeden z mojich dní, keď mám voľno a nemám nič na programe. Síce takýto chillin day mám málokedy teraz, lebo teraz cez voľno som s priateľom celé dni :) a teda tieto dva dni nemusím nič robiť woho.


8:00
čas kedy sa takmer každé ráno preberiem k životu, ale do 2 minút zasa zaspím.

10:00
Preberiem sa zasa a tentokrát už začínam vnímať okolitý svet. Nič sa mi nechce. Začnem rozmýšľať, že pôjdem zasa spať. Prehovorím sa. Kukám telku a hrám sa s telefónom. Stále si horím"mala by som vstať, nech nepremrhám celý deň". Stále ležím.

11:00
Po hodine konečne vstanem a spravím si "labužnícke" raňajky, lebo sa mi všetko chce, ale začínam byť hladná no. Dám sprchu nech ma to preberie. Sprcha moc nepomôže, tak si dám kakao-kávu a cigu.


12:00
Prebratá sa púšťam do úlohy spraviť zo mňa človeka. Zabere to hodinu času, ale cítim sa lepšie. Fotku pred vám teda nedám! Hrozí poškodenie mozgu.... No a popri maľovaní si púšťam hudbu cez spotify.
 
13:00
 Ešte vlasy dať dokopy a som spokojná. Takže popripínam príčesky a idem kulmovať. V tom ma napadne, že natočím video ako sa kulmujem s príčeskami. Možno s tým má niekto problém, som si povedala... A čo však na youtube sú aj väčšie hlúposti. Zaberie to kopu času, ale hovorím si, že sa nikam proste neponáhľam.



 14:00
Vybrať čo hodím na seba a som done! Pak ma napadne, že si chcem vymeniť septum v nose. No neviem tú posratú guličku odšróbovať. Trápim sa s tým asi pol hodinu...ani kombinačky nepomôžu. Zufalú ma napadne, že musím nájsť jeden bloček, aby som mohla reklamovať krásne boty , na ktorých sa mi po týždni rozlepili podrážky. Palec hore. Samozrejme ako naschval ho neviem nájsť. Izba vyzerá jak po výbuchu. Dám ju dokopy. Radšej idem zasa kukať telku.

18:00
Po hodinách sa konečne chystám von. Už som mala byť v Gate za Dominikou. Hovorím si, ona ma zabije. Ideme do podniku na drinčíky. Ja po dvoch som už v nálade ako vždy. Ideme do tesca. Kúpim si zosvetľovač a silonky, yes. Dostaneme nápad na hot dog v Ikei. Samozrejme 20 hodín preč a si povieme, že už aj tak nestíhame. Tak aha Ričmen. Ešte mekáč a hajde domov.


21:00
Doma lahnem pred telku a zasa blúdim na fb a insta.  Možno sa to dá už diagnostikovať ako chorobu.

23:00
Kuknem na hodiny. "Ešte dopozerám film".

03:00
Pozriem na hodiny s divným výrazom a idem radšej spať.



make up a vlasy




12 komentárov:

  1. Krásny účes, mne sa nikdy nepodarí spraviť to tak pekne :/ PINKUNICORNVANITY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahaha, tretia hodina ráno :D Šla by som spať radšej o 03:01, hh.Krásny príspevok, naozaj sa mi páčia takéto príspevky a rada ich čítam aj na iných blogoch. Krásne rozpísané všetko, pekné video a chutné fotky :) Mohla si sem dať aj tú, keď si ešte nebola namaľovaná, si vždy krásna - či s mejkapom, alebo bez :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavý deň :-D Kedy ja budem môcť vylihovť do 11:00 to neviem...asi tak lahko nie keďže mám 2 ročné dieťa :-) Ale ináč make up krásny a vlasy tiež,chválim ;-) Inak si veľká sympoška ;-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a kedy vencis psika? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aku sirku maju tie pricesky prosim ta? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. "8:00
    čas kedy sa takmer každé ráno preberiem k životu, ale do 2 minút zasa zaspím." :D:D:D:D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To s tím piercingem mě dost pobavilo. Já už s tímhle problém nemám, ale když jsem jsem měla ,,snejky", tak to vypadalo nějak podobně :D. A to s tím vstáváním máme podobné. Akorát já se proberu v 10 a spím ještě tak do 12, oběd ne oběd :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aaa to ADTR tricko! odkial ho mas? asi z netu co? ak by si mi sem hodila link alebo nieco tak by som ti bola nesmierne vdacna! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť