streda, 10. septembra 2014

Review: parfém Agent Provocateur Fatale Pink




Ahojte,
a je tu ďalší článok a tento krát o parféme od značky Agent Provocateur, ktorá je asi najznámejšia pre vás asi, keď spomeniem plavky. Majú prekrásne plavky, ktoré musíte poznať pokiaľ sa zaujímate o módu a neskutočnú spodnú bielizeň, ktorú by som chcela vlastniť, pretože je jedným slovom neskutočná. No, ale späť k téme :)

Tento parfém mi zaslali v rámci novinky. Po prvom vyskúšaní vône som sa po pravde zaľúbila! Jasné, že som sa bála, že čo to bude zač, pretože výber parfému je dosť dôležitý a vzhľadom na to, že je milión typov vôní a hlavne vkusov. No toto je presne ten môj šálok kávy. 
Je výrazná, no zároveň jemná a veľmi ženská. Ako hovorím, mňa ohúrila, no samozrejme to nemusí byť u každej z vás. 
Flakón je úplne úžasný! Tvorí dojem diamantu, aj vrchnák samotný.
Ale nie len, že sa páči mne, ale čo je dôležité aby sa páčila aj chlapom :) Zatiaľ z mužskej strany je to len samá chvála, doslova. 
Tieto parfémy sú cenovo na vyššej úrovni ako napr Channel atď. 


hlava-zmrzlá sdredomorská mandarinka, perlová kvetina, návykový yuzu krém
srdce-nočný kvet datury, kvet kamélie, ázijský ružový lotus
základ-mesiacom ožiarený bambus, pižmo, indický čierny šafrán

Veľmi ženský parfém inšpirovaný hollywoodskými femme fatale sa hodí hlavne sebavedomím ženám. Sexy dráždivá, sofistikovane zvodná vôňa inšpirovaná ženami, ktoré vedia čo chcú a ako toho dosiahnuť. Je lákavá a tajomná s neodolateľným podpisom. Odhalí váš fatálny pôvab.
Mnohostranný uzáver tvaru diamantu vytvára ucelenú siluetu. 
Fatale Pink je zmyselná vôňa so sviežosťou kvetín a pižma namiešaná slávnym Jean-Marc Chaillanom.




2 komentáre:

  1. Taky ji mám a nemůžu se ji nabažit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vůbec si nedokážu představit, jak voní, ale vypadá moc hezky. Já si už před roky oblíbila vůni od Christiny Aguilery Secret Potion. Sama nedokážu tu vůni popsat, ale je to prostě něco neskutečného. Každá máme jiný vkus a muži taky. To mi připomnělo, že bych si jí měla co nejdříve pořídit, protože jsem si jí fakt zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť