piatok, 5. septembra 2014

Líčenie: zelená príšerka


Ahojte,
konečne príspevok o makeupe yes!
Tento krát sa jedná o líčenie, ktoré sa dá využiť aj von, na večer atď.  Je skôr také klasické moje líčenie, ktoré bežne nosím, až na tú spodnú zelenú linku, ktorá to pekne oživí a nie je to MOC. 

Použila som teda paletu od Zoeva Love story, z ktorej som použila hnedé tiene a ružový a rozblendila som ich do strana s prechodom farieb.
Na linku cat eye som použila Maybelline color tattoo čiernu, ktorou sa mi veľmi ľahko tvorí linka a drží na oku dlho.
Ďalej som použila zelený tieň z palety Make up studio, na to som použila zelený trblietavý pigment Barry M, ktorý to prejasnil a ešte viac oživil, plus zelená maskara Miss Sporty.
Na koniec som natočila mihalnice, použila polky mihalníc z ebay a prešla maskarou Maybelline Great lash a Voilá.






plus instagramový tutorial :)



1 komentár:

  1. Moc se mi líbí ta kombinace s barevnou spodní linkou, ale zatím nemám odvahu si to někam nalíčit, maximálně někam na párty :), ale určitě to někdy zkusím.
    Mimochodem ti to moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť