štvrtok, 14. augusta 2014

Video: nákupy za mesiac jún/júl


Ahojte holky,
zasa tu mám po dlhšej dobe pre vás video a práve o mojich novinkách. V tejto téme som sa snažila zabehnúť, tak som to rýchlo zbúchala a dala na youtube. Na youtbe to už je dva dni, tak ste si to už mohli všimnúť. 

Ako aj spomínam vo videu, že som teraz veľa kozmetiky nekupovala je asi zapríčinené tým, že ma fakt toho moc v drogérkach neohúrilo. Mne to príde, že je to stále to isté a keď sú aj nejaké novinky, tak málokedy ma očarí a povie "kúp si ma". A čo sa týka limitiek od Essence alebo Catrice tak nula bodov u mňa:/ 
Jediné čo ma vždy dostane je Sephora a MAC, tam by som vedela vykúpiť polovice predajní! Jediná chybička krásy je, že by som tam vždy potrebovala ešte druhú výplatu. Na naše slovenské pomery a výplaty je to drahšia záležitosť. Ešte asi aj dobre, že to nemáme na Slovensku.... zatiaľ :)
A čo sa týka e-shopov. No áno, tam by som si toho tiež navyberala, ALE objednávania kozmetiky sa ja celkom bojím, predsalen je to risk....


Teším sa ako si niečo málo ušporím a miniem to v Prahe v Sephore alebo v MACu, ako sa tak poznám. Pretože 26teho tam idem na jeden dôležitý pohovor/2.kolo a nepýtajte sa ma o čo sa jedná. Všetko sa dozviete v správny čas, len mi držte palce :)

A čo vy baby? Ktorú značku máte najradšej? Ktoré produkty stoja za hriech?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára