piatok, 1. augusta 2014

Líčenie: fialová nič nepokazí...

Ahojte baby,
pred pár dnami som pridala na instagram fotku tohto líčenia. Hlavne asi upútali pery, ktoré sú výrazne fialové. Chcel som spraviť pery niečím iné, výraznejšie ako inokedy. Napadlo ma, že môžem použiť pigmenty. A tak sa aj stalo.

Použila som ceruzku na pery MAC v odtieni heroine, ktorá je tak trochu do fialova. Na to som použila lesk L´oreal shine caresse odtieň 402milady. Fialový pigment BarryM sa na lesk pekne prilepil a čo ma potešilo, že ani neopadával. Pigment pekne držal, len pri tmavých rúžoch je nevýhoda, že keď rozprávate je vidieť vnútro pier, ak m chápete. No mne sa to aj tak veľmi páči, hlavne tým, že je to jednoducho INÉ. Na fotenia ako stvorené...

Oči sú viac-menej klasika. Tiene v hnedých odtieňoch MAC a YSL s čiernou linkou MAC a jediné čo tam  púta pozornosť je fialový trblietavý tieň Catrice intensif eye(ktorý ma uchvátil) a na spodné mihalnice som použila fialovú maskaru Miss Sporty, ktorá ten tieň ešte zvýraznila a ozvláštnila. Umelé mihalnice dodajú vždy lepší výsledný efekt(prepracovanejší a výraznejší). Ja som použila mihalnice znaky Ardell, ktoré sú pre mňa top.




S ružovým rúžom je to už viac nositeľné líčenie, čo myslíte? :)


Páči sa vám líčenie? :)

5 komentárov:

  1. vypadá to moc dobře :))) ty fialové rty na první fotce se mi líbí nejvíc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj deni, chtěla bych se zeptat jestli bys nemohla napsat článek o tvem bydleni, jak to děláš že zvládáš takový byt sama a pořád dost peněz na nákupy u macu? :D o tvojí práci a tak.. právě uvažuju o tom že si koupím nový byt takže nějaké tipy by se hodily:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prečo už niesi veverička? všade tú prezývku meníš, pritom to k tebe sedí, nemala si si to meniť

    OdpovedaťOdstrániť