streda, 16. júla 2014

random white post about...

Ahojte holky,
ako už viete mám zlomený prst. Dnes s tým mám ísť na kontrolu, no ešte som sa nevyhrabala z postele...
Už mám vážne na to zlosť. Sádra je jedna z najväčších hlúpostí, čo ti len komplikujú život. Nemôžem sa venovať plnohodnetne svojim dvom prácam a celkovo "nemať" svoju pravú ruku je otras.
Už mám dokonca abstáky na líčenie, kedže s touto oštarou na ruke nespravím ani rovnú linku.
Preto som sa začala líčit jednoducho, hnedé a cooper tiene na celé viečko. Voilá. A nejakým spôsobom som sa v tomto líčení našla.

Ďalšia novinka. Prišli mi clip-in zo stánky invlasy.sk. Možno je to hlúposť, ale s dlhými vlasmi sa cítim sebavedomejšie. Čiže na čas ostávam dlhovlasá blondína, aj keď neviem ako dlho mi to vydrží (už mám dve farby do ktorých by som šla).

Včera som sa po práci ocitla na obchodnej a išla som pozrieť bývalých kolegov do Gate a našla som tam krásne plavky. Dva rôzne diely, ale čiernym kúskom sa hádam fakt nedá nič pokaziť!
A cestou na zastávku som sa zatúlala ešte do H&M. Už som písala, že mám problém si nájsť niečo. Hľadám niečo čo ma na prvý pohľad upúta, ale stále nič. Aj keď sa mi niečo zapáči, tak je to na postave zlé.
Opäť som sa zatúlala aj do detského H&M. Iba som to prebehla a padlo mi to očka toto čipkované tričko/svetrík s kvetovaným vzorom. Cena 5€ povedala "áno, zober si ma". V detskej časti občas nájdem kúsky, ktoré ma upútaju viac a sú aj lacnejšie, a kvalitou také isté. Je pravda, že strihy nie sú tvarované pre ženy, ale pri niektorých kúskoch to absolútne nevadí.
A si zoberte, že ja mám normálnu veľkosť XS a v tomto oddelení si nakupujem veľkosť okolo 152 pre 10-12 ročné deti. FAIL. Najväčšia veľkosť tam je 170, čo mi príde ako dámska veľkosť M ak nie L.
Takže vrelo odporúčam navštevovať aj detské oddelenie, ak ste to ešte neurobili :))



H&M kids -sale 5€
 GATE-bottom 5€, top 8€
black snapback with leopard C&A-sale1€




9 komentárov:

  1. Ty si taka pekna :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No asi bych měla také více do dětského chodit se svými 164 cm :D Ta mikča je super, jen barvu bych tedy osobně brala jinou :) Jinak přeji brzké uzdrvení ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta blond ti Deni hrozně moc sluší! Pokud jde o líčení, v jednoduchosti je přeci krásna :P ty plavky, luxusní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný fotky :) Moc se mi líbí ten svetřík a čelenka
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. detske H&M bol moj osobny tajny tip ..aaaach... no nevadi :) kazdopadne je detske H&M naozaj dobre zasobovane, ma strasne vela cute veci a hlavne topanky vo velkosti 35, ktore nie su vzdy len ruzove s Barbie :D nech boh zehna mojim krasnym ciernym cizmickam s maslou, ktore dufam preziju so mnou aj tuto zimu :) a nech boh zehna detom, ktore maju priliz malu nohu,aby sa zmestili do 35 takze nieco ostane aj mne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten čipkovaný sveter je krásny . Ale ani plavky niesu zlé :)

    http://modaprrebaby.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak už Tě taky stalkuju na instagramu :D ty plavky jsou parádní!

    OdpovedaťOdstrániť