pondelok, 7. júla 2014

my new home.


ahojte,
vzhľadom nato,že mám ruku v sádre, tak nie som schopná líčiť a v podstate nie som schopná vykonávať žiadnu činnosť, kedže s ľavou rukou som doslova ľavá! aaaaah...musím sa naučiť lepšie padať na boarde...
No a chceli ste vidieť moje nové útulné obydlie. Úprimne sa tomu veľmi teším, po dlhom hľadaní som proste našla toto a je to presne môj vkus. Hlavne ide o ten pocit, konečne sa cítim ako doma. Pocit na nezaplatenie. A aj premietacie plátno je na nezaplatenie haha
Takže pár fotiek pre predstavu :) A už nikdy nechcem hľadať byt, emočne ma to vyčerpalo haha.


 Tie poličky mi prišli strašne prázdne a nemala som do nich moc čo dať, tak som nvštívila Ikeu a samozrejme som tam nechala "majland" a tiež som kúpila krásny baliaci papier a oblepila som si s ním zadnú časť skrine. Myslím, že to hneď lepšie vyzerá, luxusnejšie. Mám veľmi rada tieto vzory!  A ešte určite budem špekulovať čo sa tam dá vyšperkovať :)


27 komentárov:

  1. Je to dokonale :3 uprimne ti zavidim :) a skore uzdravenie ruky prajem :)
    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné to tam máš, hlavne šuflík a polička s kozmetikou je top! Chúďatko, hlavne nech sa ti ruka dá do pôvodného stavu čo najskôr, aby sme tu mli od teba znova pekné líčenia. A druhý krát radšej už na ničom nepadaj!! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tými policami si ma veľmi inšpirovala :) koľko izbový bytík to je? :) ale nádherne si to zariadila :)
    www.natalykukova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow tak to máš úplně úžasné! Taky jsem měla byt o který jsem ale skoro po roce přišla a musela se vrátit zpět k rodičům :-/ teď už jen čekám na nějakou příležitost abych si mohla opět sbalit kufry :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to s tou skriňou bol veľmi dobrý nápad :) vyzerá to naozaj dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeej nádherné:) tíško závidím ten krásny "make up stolček"

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tu skříň jsi vylepšila skvěle, vypadá to fakt dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To vypadá skvěle a super nápad s tím balícím papírem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš krásný byt :)) s tou skříní je to moc dobrý nápad ;) přeji , ať jsi brzy v pořádku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš to tam opravdu nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krása, přesně tohle se líbí i mě :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ani sa ti nedivim, ze sa uz citis ako doma..vyzera to tam krasne.. a ten tvoj stolik plny kozmetiky zboznujem :-)

    GIVEAWAY o dámsky parfém

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tu skrinu s posuvnymi mame aj my, predava sa aj v nemecku ale skoro sme porodili kym sme ju postavili:-) nesmrdi vam moridlom? my v izbe po mesiaci stale nemozeme spat

    OdpovedaťOdstrániť
  14. paráda : ) a bývaš tam sama ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Woooow, to je přesně moje gusto ,-)... chci se zeptat vybavovala jsi si byt sama nebo byl už zařízený ? Já teď hledám bydlení tak mě zajímá jestli je možné vůbec najít opravdu pěkný už zařízený byt :) Děkuju za odpověd :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. byt som nasla zariadeny. hladala som dva tyzdne nonstop nejaky pekny byt, ktrory ani nemusel byt zaradeny. len aby sm sa nom citila dobre...ale bolo to beznadejne...mala som stastie, ze akurat kamos davam tento byt do podnajmu :))

      Odstrániť
    2. aj mne sa moc paci :)) co staji taky bytik mesacne ? :) (ak smiem)

      Odstrániť
  16. nádherné :) moc se mi to líbí jinak to s tou tapetou super nápad vypadá to krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vyzerá to tam veľmi pekne, nápad s poličkou je skvelý! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. moc příjemný bydleníčko :) ten Tvůj kosmetický koutek je boží! <3

    OdpovedaťOdstrániť