piatok, 25. júla 2014

Spolupráca s dj-mi Switch2smile

Ahojte holky, 
mám novinku!  Chalani zo Switch2smile ma oslovili či by som nechcela hrať v ich klipe na pesničku Breathing. Hneď ako som si vypočula pesničku som sa do nej zamilovala! Po pravde tento štýl hudby nie je tak úplne moja šálka kávy ako určite viete, ale je to tak chytlavé, že si to musíte pustiť niekoľko krát!  

Keď mi vysvetlili o čo sa jedná, tak som sa do toho zamilovala ešte viac.  Bude to klip, ktorý je pre mňa ako stvorený. A vyjadruje aj kúsok mňa. Veľmi sa na natáčanie teším... Viac o klipe vám nepoviem, iba toľko, že to bude veľká vec!:) 

Hneď sme išli nafotiť fotky na cover pesičky, fotenie dopadlo dobre a fotky super si myslím :)
Song má skvelú počúvanosť a to aj v zahraničí. 


Čo si myslíte o pesničke? Páči sa vám?

.






6 komentárov:

  1. užasné fotky :-O strašně moc ti to sluší :) těším se na ten videoklip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné Deni! Gratuluji ke spolupráci, je to vážně pecka! S písničkou máš úplnou pravdu, pouštím ji pořád dokola :D A na klip se budu moc a moc těšit ;) Fotky vypadají naprosto božsky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooooo to je super :O tesim sa na klip

    kusinehosveta.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fotky jsou úžasný, vypadáš tam skvěle :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no můj šálek to taky není =) jinak fotky úžasný až na tu třetí od konce....ta je prostě divná =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť