sobota, 26. júla 2014

Aussie Miracle Rechange & LaFemme KDEKOĽVEK a KEDYKOĽVEK

Ahojte baby moje,
dnes to bude o súťaži časopisu LaFemme časopis a Aussie vlasovej kozmetike, do ktorej som sa zapojila po tom ako ma oslovili ako jednu z mnohých blogeriek. Veľmi ma to potešilo a hneď som sa zapojila.

Jedná sa teda prukt Aussie. Nové ošetrujúce spreje na vlasy Aussie Miracle Rechange pomôžu okamžite oživiť tvoje vlasy, a to bez zaťaženia-KDEKOĽVEK a KEDYKOĽVEK.
Je to sprej, ktorý sa používa aj na suché vlasy.EŠte ho nemám za tých pár dní tak dobre odskúšaný, ale zaťiaľ som s ním spokojná, tak isto som nadmieru spokojná aj s ich šampónom. Od kedy použivam ich šampón vlasy sa mi pomaličky krásne regenerujú, čo po mojom 4 dňovom odfarbovaní je zázrak :).

Čo ma najviac upútalo na spreji? Ako prvé vôňa. Pripomína mi žuvačky:) Po natriekaní na vlasy mám príjemne vlasy oživené a pocit vysušených vlasov je zažehnaný! A vlasy sa pekne rozčešú. Ja sprej používam aj na príčesky, ktoré sa niekedy dosť pomotajú a so sprejom to rýchlo rozčešem a uvidím ako dlho mi s týmto sprejom príčesky vydržia ako nové :)
Ja som proste milovník týchto expresných sprejových produktov na vlasy a konečne som našla niečo nové a dobré.
Ja určite pôjdem aj do ďalšieho tohto produktu, keď ho miniem. A hlavne chcem vyskúšať ďalšie ich produkty.

Síce som mala dosť málo času, kedže som mala dosť práce, ale vymysleli sme s kamarátom, ktorý ma fotil niečo takéto. Myslím, že board vystihuje tému kdekoľvek a kedykoľvek ideálne !  Jazdili sme po meste a s týmto sprejom v ruke.  Na pomotané vlasy z jazdi sa to skvele hodilo!


Aký máte názor na tento typ sprejov na vlasy? Máte odskúšané?







5 komentárov:

  1. Já jsem si zrovna koupila časopis Elle, kde byli 2 produkty od Aussie, tak jsem na ně zvědavá :) Jinak pěkné fotky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám ho doma...koupila jsem ho před cca 3 měsícema a taky ho miluju...vlastně miluju vše od aussie ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já ho mám a zatím mě nepřesvědčil a aqni u tebe nevidím žádné oživení,tak nevím no...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej Deni ty mas zase ine vlasy?:) dlhsie som tu nebola a ani by som ta nespoznala :)

    OdpovedaťOdstrániť