nedeľa, 15. júna 2014

Recenzia: obľúbené lesky na pery




Ahojte holky,
ja osobne nie som veľký fanatik leskov, ale mám pár leskov, ktoré používam a mám rada. A teda chcem vám ich ukázať. Tak možno vás týmto článkom budem inšpirovať :).


 Essnece XXXL longlasting lipgloss je asi môj najviac používaný. Odtieň velvet rose je prirodzená farba veľmi jemnej ružovej farby. Čo sa mi na ňom páči najviac je, že má matný efekt, takže na perách pripomína rúž. Výdrž je pomerne dobrá, vydrží dlhšie ako tie lesklé kedže je matný.  Aplikátor je plochý a dobre sa s tým nanáša samotný lesk. Cena je cca 2,50€.
+ cena, výdrž, nelepí, nevysušuje, pigmentácia
- žiadne

 Catrice colour show lipgloss je klasický lesklý lesk, no je pomerne dobre pigmentovaný. Kedže väčšina týchto lesklejších leskov je málo pigmentovaných. Odtieň nie je napísaný a neviem prečo. Ale je to výraznejšia oranžová farba. Druhý odtieň  je takisto krásna vínovo bordová farba. Po pravde tieto lesky nepoužívam, tak často, kedže nemám moc v obľube tieto leské lesky, ale samotné odtiene sú veľmi pekné. Výdrž je slabšia. Aplikátor je tvarovaný do špica. A trošku viac sa lepia.Cena je okolo 3,80€.
+ cena, farba, bez trbliekok
- lesk, výdrž

 Rimmel apocalips liplaques dodáva perám jemný lesk a je v krásnej telovej farbe v odtieni phenomenom, ktorý na perách vyzerá krásne prirodzene. Niektoré ich apocalips lesky sú bez trblietok a niektoré sú s trblietkami. Mne príde, že bez trblietok sú lepšie pigmentované. Výdrž je priemerná. Aplikátor je zkosený. Pery nezlepuje a je príjemný na perách.  Cena je 4,99€
+ odtieň, nelepivosť, cena
- výdrž

 Topshop lip cream je najviac prekvapil. Odtieňov nie je až tak veľa, ale zato sú krásne a chystám sa na ďalšie. Odtieň sweetie je najvýraznejšia ružová akú som zatiaľ videla. Pigmentácia je neskutočná. A výdrž je skvelá. Perám dodáva matný efekt s veľmi jemnučkým leskom a nevpíja sa do vrások. K tomuto lesku nemám vôbec čo vytknúť, pre mňa je to veľký objav. Cena je už trošku vyššia 9,30€.
+ odtieň, pigmentácia, výdrž, nelepivosť, balenie
- vyššia cena

Max Factor lipfinity lip colour je veľmi zaujímavá vec, ktorá stojí za spomenutie. Tento odtieň always delicate je prirodzená jemne ružovkastná farba. Perám pridá prirodzený nádych. Zaujímavé na ňom je, že lesk po natretí necháte pôsobiť 60 sekúnd a keď zaschne, tak ho musíte pretrieť hydratačnou tyčinkou, ktorá je pribalená v balení a dodáperám aj jemný lesk. Pigmentácia je skvelá a hlavne vydrží vážne celý deň a s týmto som sa ja osobne ešte nestretla! Jediná chybička je, že pery dosť vysušuje a po polke dňa sa začne akoby "šúpať dole (preto ho treba viac krát za deň pretierať hydratačnou pribalenou tyčinkou). A dosť ho je vidieť vo vráskach na perách. Takže určite neodporúčam tento lesk, pokiaľ máte suchšie pery.
Cena bola tuším okolo 13€.
+ výdrž, pigmentácia, odtieň, pribalený balzám
- cena, zlieza do vrások, vysušuje

5 komentárov:

  1. ten z topshopu vyzerá nádherne! z rimmelu mám presne ten istý čo ty a jediná vec čo mi na ňom velmi vadí je to, že keď mám suché pery tak ich ešte viac zvýrazní, pričom iné lesky mi to nerobia :( a ešte "vôňa". Neviem či ja mám nejaký vadný ale hento sa proste vôňou nazvať nedá :D

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne, takto by mala vyzerať recenzia, veľmi sa mi páčia tvoje fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lesky nepoužívám přijde mi nevkusné, když se něco leskne jak psí... víte co =D jediný ten matný od catrice mě zaujal...

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten lesk z Topshopu je naprosto perfektní barvička na léto :) moc mě láká vyzkoušet Apocalips, ale pořád jsem se k nim nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pri Apocalips od Rimmelu strašne záleží na odtieni, podľa mňa...ako prvý som mala presne tento hnedastý a fakt nevydrží, ostanú mi len trblietky...ale teraz som si kúpila cyklámenový odtieň (zabite ma, ale nvm názov) a drží celý deň...

    OdpovedaťOdstrániť