utorok, 17. júna 2014

Random príspevok.


Ahojte, dnes som po dlhej dobe chytila foťák a nefotila som kozmetiku, ale seba. A sem som už dlho nepridala len tak seba. Tak tu ma máte :D
Som dnes mala voľno v práci, tak som sa vybrala do mesta. Zvolila som úplne jednoduché líčenie, a to je hnedý tattoo color s hnedým tieňom na celé viečko a iba maskara a aby to nebolo také "suché", tak výraznejší ružovo fialový rúž, ktorý mám veľmi rada od maybelline. Outfit som zvolila pre mňa možno nezvyčajný, lebo šaty moc nenosím, no našla som v Tally Weijl tieto chilli šaty, ktoré mi padli, k tomu jednoduchý svetrík, strieborné doplnky, biele kecky, nerdovské brilky a džukla :D.
A samozrejme som navštívila DM a preplo mi a kúpila som si zosvetlovač a hneď som farbila... nedopadlo to tri krát slávne, no to sa opraví...haha.
No a to je všetko. Potrebovala som sa vykecať, tak pardón za takýto príspevok. Nabudúce už budem líčenie.
Pa.





10 komentárov:

  1. ja tiež nejak šaty nemusím ale hentie sú úplne SUPER!!!! a strašne ti pristanú ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné Deni! Moc ti to sluší a čivavka je k sežrání! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :O úžasné máš tie vlasy :) Kočka si ;) a ten rúž :O hehe si strašne pekná :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si krásna niet čo dodať :) šaty nos častejšie máš krásnu postavu , psík krásny doplnok tiež :) ako pozeram máš celkom priestranný byt :) a mohla by si natočiť video ako si robíš účesy napr. tie vlny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kráááásné♥ šaty jsou velice originální, velice ti jdou, pecka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máme rovnaké okuliare :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť