pondelok, 30. júna 2014

Moja cesta k blond za 4 dni

Viaceré z vás ste sa ma pýtali, ako som si zosvetlovala vlasy. Tak som sa rozhodla, že vám to sem dám formou článku. 
Ale musím upozorniť, že moje vlasy majú za sebou veľmi dlhý príbeh a sú až moc silné by som povedala. Takže ja osobne takýto postup neodporúčam. Chcem predchadzáť správam, že vám vypadali vlasy kvôli mne :)
Ako dobre viete mala som celé vlasy tmavšie hnedé. Mňa jedna farba omrzí po dvoch mesiacoch ako to bolo aj teraz a v DMke ma napadlo opäť ombré, tak som si kúpila nejaký zosvelovač od schwarzkopf, ale prisahám, že si neviem spomenúť, čo to bola za farba :/ (už v tom strácam prehľad). No ale každopádne mi to ombré moc nevyšlo, lebo som ho chcela spraviť vyššie, ale bol to jeden veľký žltý nepodarok a len ďalšia zastávka.

Na druhý deň som kúpila farbu od L´oreal, podľa krabičky to malo chytiť aj z hnedej na bielu, no krabička opäť klamala ako je to zvykom. Tak som skončila s celou hlavou žltou jak také kurátko. Vlasy boli na tom už viac horšie, tak som dva dni počkala.
Pak som si teda kúpila od Schwarzkopf krémovú farbu v tégliku. Som usúdila, že možno nebude až tak škodlivá ako ostatné, no opäť som sa mýlila, ale musím uznať, že táto farba už viac zafungovala a viac menej je to blond :) Síce som bola nútená podstrihnúť končeky a vlasy boli trochu jak žuvačka, ale som zlatá blond a spokojná na nejaký ten čas :) Ešte používam šampón od shauma na žlté tóny:)

A tieto všetky produkty na vlasy teraz používam.

A vraj vyzerám staršie ako blondína, čo hovoríte?
BTW. mám nové bývaníčko v Bratislave. Chcete vidieť?:)

19 komentárov:

  1. Tobě by na té hlavě Deni slušelo snad úplně cokoliv! Moje vlasy taky dostaly zabrat, když jsem byla blond a všemožným dobarvováním a odbarvováním jsem přišla o 30cm délky :( takže momentálně jsem opět na hnědo, regeneruji a nechávám dorůst :) Na nové bydlení jsem zvědavá, takže se ráda podívám ;) I já bych se měla během chvíle stěhovat a že se na to nošení těžkých tašek a krabic se všemi věcmi moc těším! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadáš moc dobře jako blondýnka :) Už dlouho přemýšlím že půjdu taky do blond, ale jsem srab se k tomu odhodlat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to mas moj obdiv, ja keby som si na vlasy dala tolko blond uz som plesata :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslela jsem, že ti nebude slušet, ale oppak je pravdou! Sekne ti to!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadáš skvěle! Nové býváníčko chci vidět! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tebe pristane každá farba ☺ chcela by som sa spýtať, že kedy bude nové video ☺ btw uži si leto 🌞

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Blond ti pristane najviac :)) závidím ti tvoje vlasy keby som to spravila ja už nemám vlasy :D a mohla by si spraviť to video o tvojom novom bývaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Deni veríš mi, že ťa uplne chápem? Mám to rovnako, tiež ma po dvoch mesiacoch farba omrzí a moje vlasy už zažili všeličo. Tiež mám teraz blonďatú hlavu (aj fialovým melírom :D) no o mesiac bude ryšavá :D A potom hnedá... A potom červená... Tebe tá blond pristane a som zvedavá s čím prídeš o dva mesiace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, jako jedna z mála vypadáš fakt v blond starší, ALE sluší Ti ta barva. To je docela nezvyk, většina lidí vypadá v blond mladší :)
    Býváníčko chceme vidět.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super! :) Já šla z černé na zrzavou a nemusela jsem se odbarvovat 10x aspoň :) Nový byteček si myslím, že chceme vidět všechny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tobě musí slušet úplně každá barva! to ti závidím :)) většinou blonďatá spíš omlazuje, ale tebe fakt ne, zajímavý! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Neviem čím to je, ale mne s tými blond vlasmi trochu pripomínaš Jennifer Lawrence, hlavne na tej prvej fotke. A pristane ti to :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zle si ich odfarbujes, preto ti to chytilo na zlto:) toto je cisto len rada, ale ked si zosvetlujes vlasy tak radsej menej agresivnejsiu farbu a dlhsie to mat na hlave. Napr peroxid zmiesat iba s 20 vol. namiesto 30 vol., nechat to dlhsie na hlave a tadaaa ide to priamo na blond blond nie kuriatko blond ktore nepristane nikomu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní.Budem rada,keby si si pozrela ten môj.Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tie vlasy uz vyzeraju fakt nezdravo radsej im dopraj starostlivosti a vyzivy - nie farbu.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ty dáváš těm vlasům pořádně zabrat :D nějak se nedokážu rozhodnout, co Ti sluší více, protože stará i nová barva vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tebe sa hodí asi každá farba ale musím povedať,že v tej blond vyzeráš super ! ja mám teraz dilemu pretože som skončila hlavou ako ty čiže "kurátko" a teraz neviem či si mám dať svetlé skoro až biele alebo naspäť ryšavo/medené :/ som aspoň rada,že mám tak isto ako ty silné vlasy a po tom množstve zosvetľovaní a farbení ich ešte mám :-D

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť