pondelok, 23. júna 2014

líčenie & outfit dňa



 Ahojte holky,
dnes tu mám pre vás taký rýchly post o mojom dnešnom líčeni, ktoré je jedno z mojich klasických, jednoduchších líčení. Použila som tiene MAC. Biely tieň so shimmerom pre rozjasnenie pod obočím a vnútorného kútika oka. Ďalej som použila čierny tieň, ktorý som rozblednila do stratena na vonkajšok kútiku oka a do stredu viečka som použila cooper tieň, ktorý líčenie trošku ozvláštnilo. Pod spodné mihalnice som použila jemný hnedý tieň a pár jemných trblietok, oko to veľmi jemne rozjasní. Na pery ružovú ceruzku od Essence, ktorá je na toľko mäkká, že sa dá použiť na celé pery.
Outfit som zvolila "športovejší". Ako ste si mohli všimnúť nemám vyhradený štýl, ale obliekam sa podľa toho ako vstanem a načo mám náladu :) Mikina a rifle Jennyfer, tričko Cropp, šiltovka Jackpot clothing, boty Vans.
Prepáčte, že moc často nepridávam posty, ale na byte nemám zatiaľ internet, takže chodím po kaviarňach :D no, ale snažím sa...
Pekný deň vám želám.




11 komentárov:

  1. Úžasné líčenie strašne sa mi páči! :) A Outfit má tiež niečo do seba ;)
    http://basicallysweetie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líčení je nádherné, ale oblékání není můj styl =)

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokonalé moc se mi to líbí jak líčení tak oblečení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líčenie je krásne :* chcela by som sa opýtať, že kedy asi tak bude nové video? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčení je krásný, jako vždycky ;) a outfit je super, mně se líbí moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. táto žena sa najlepšie na svete maluje prisaham fakt




    sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť