streda, 7. mája 2014

Nákupy za mesiac APRÍL




Essence makeup all about matt -10 matt beige
Essence korektor stay natural-03 soft nude
Catrice prime and fine púder-translucent
Essence lícenka cookies n cream-01 cakepop,thats top
Essence lesk XXXL longlasting-07 silky red,05 velvet rose
L´Oreal lesk-402 milady?
Ardell mihalnice- wispies, demi 120
DUO lepidlo na mihalnice
Essence linka v pere superfine
Miss sporty cats eyes liner-003 miaowww blue
Maybelline rúž colorsensational- 906 hot plum
Miss sporty maskary-002 extreme turquoise,001 purple, 003 green
Essence očné tiene 3D - 02,03,04,07,08,09
Miss Sporty očné tiene cat pallet- 005 pastel passion, 006 indigo intensity
Essence rúže longlasting-01,02,03,05,06,07,08,09,10
Catrice lak na nechty-C06 godfather of pearl
Guess parfém girl 20 ml, girl summer 30ml
Essence krém na ruky-strawberry dark chocolate




10 komentárov:

  1. odkiaľ bereš tie testery? :) poznáš niekoho z dm-ky alebo ako? :o :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej rodičia majú drogériu:-)

      Odstrániť
  2. Ahoj, ten hrot na linke essence, ktorý sa ti zlomil, si môžeš otočiť :) ten hrot sa dá vytiahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj deni mas kraaasnu farbu vlasov,aka je to prosim ta farba? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj :) super ďakujem za typy, a mohla by si k tým produktom písať aj cenu (keď si nebudeš presne pamätať môže byť aj približná) ja by som bola veľmi rada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čaukoo :) Ja by som sa ti chcela veľmi pekne poďakovať :) lebo vždy keď niečo potrebujem , najmä čo sa týka make-upu a rúžov/leskov na pery , len si pozriem tvoje video , vypočujem si tvoj názor a potom si už len danú vecičku , ktorá ma zaujala idem kúpiť do a naozaj ma nikdy nesklame ... jednoducho máš vždy pravdu....a ja si len nakráčam do drogerky , rýchlo zoberiem čo potrebujem a nestrácam aspoň čas :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hrozne tažko sa odličuje tá modra linka od miss sporty :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj :) Ak by si mala trošku času mohla by si spraviť samostatný článok na tie rúže od essence , pretože som počula že za tú cenu sú celkom dobre kvalitné a pigmetované :) Tak či by si mohla o nich napisať nejaký čllánok podla vlastných skúseností a ukázať každý odtien :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne vlásky Deni :) .. akú farbu používaš?
    http://monamislife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, Deni dalo by sa spravit recenzie na tie ruže essence?....mám v pláne si zakupiť, tak aby to nebola zbytočná kúpa.... tvoje videa su užasne, hlavne mnozstvo tej kozmetikyy, tíško závidím

    OdpovedaťOdstrániť