utorok, 13. mája 2014

mini haul video



Ahojte žienky,
bola som na mini výlete v Prahe a je jasné, že som neodolala Palladiu. Pridala som na instagram fotku z nákupov a jedna z vás mi napísala, aby som spravila haul video/post. 
Takže som zvedavá na vaše reakcie, či ešte budete chcieť videá na tento štýl. Ja osobne mám rada tieto videá , pretože niekedy mi aj takého haul videá pomôžu pri výbere. Budem sa tešiť na vaše komentáre :)
A kedže ste aj minule chceli vedieť ceny, na ktoré nejakým spôsobom vždy zabúdam, tak prikladám dole aj ceny. Aj keď k Rimmel novinkám ešte tie ceny neviem...
Pekný deň pa.


MAC pro longwear concealer NW20 - 510kč/18,60€
MAC matte lipstick diva / candy yum yum - 500kč/18,20€
MAC vnútro propalette - 180kč/6,50€
MAC eyeshadow coppering - 360kč/13,10€
Too Faced chocolate soleil medium/deep matte bronzer - 600kč/21,90€
Topshop lipcream sweetie - 255kč/9,30€
Rimmel mascara scandaleyes rockin´curves - ??
Rimmel gel eyeliner - ??


12 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu růžovou ti můžu jen tiše závidět =) Já bych byla jak od cirkusu =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super video a produkty! :) Ja som zvedavá na MAC ruže že výdrž je aká a bola by som rada keby si robila také videa aj nadalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojky, Deni super video jako vždy, taky vždycky hledám ve videích inspiraci co by se mi mohlo hodit. U MACu bych brala tolik věcí, ale ty ceny....Deni jsi s výrobky od nich opravdu spokojená, že...Měj se Markéta.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super videjko :) Tie rúže sú úúúúplne totáááálne brutáááálne!!!!!:D:D Do Prahy sa tak skoro nechystám, škoda, že na SR nie je MAC :((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. riasenka stoji 5,60 a gelova linka scandaleyes 5,99 ak by to ostatne kocky zaujimalo, aspon tak sa uvadza na rimmel.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné věci a super video, taky mám tento typ videí moc ráda :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/blogersky-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie rúže sú nádherné!!! škoda že mne málo čo na perách pristane dešto tebe mám pocit všetko ..:) a čo sa týka videí určite ich rob ďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvele video, bavilo ma, som zvedava na recenzie vsetkych MAC-ov a bronzeru.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ano rob stále haul! Na všetko :) Si brutálne krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Napíšeš pak prosím nějakou recenzi na ten bronzer od Too faced? :-) Prosím prosím..

    OdpovedaťOdstrániť