piatok, 16. mája 2014

Líčenie: svieža ružová + video




Ahojte žienky,
včera bolo otrasné počasie a vypadla elektrina na pár hodín, takže som šla z práce domov a začala som hneď líčiť. Očividne som mala chuť na niečo ružové a svieže. Rozhodla som sa spraviť po dlhšej dobe aj video tutorial. Dúfam, že sa vám bude páčiť tento tutorial. Veľmi rada pre vás spravím aj iné tutorialy, ak teda budete chcieť.
Viac tu asi písať k tomu netreba, kedže všetko potrebné spomínam vo videu. Takže zasa sa tu moc nerozpíšem (čo mi aj celkom chýba haha). 
Len vám sem ešte v skratke napíšem, že zasa sa chystám presťahovať do BA a viac sa dozviete čoskoro :) A veľmi sa teším aj z mojej princeznej Zoe <3

A to je na teraz všetko. Prajem pekný piatok. Pa





12 komentárov:

  1. Jakou používáš barvu na vlasy? Máš moc pěknou hnědou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waau, nádherné!:) a tá čivavkaa (ak je to čivavka, veľmi sa nevyznám:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení je naprosto kouzelné a krásné:) strašně moc ti sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj už dávnejšie pozerám tvoje videá a sú fakt luxusné ! :) mohla by si spraviť dnes zase video, maľuješ sa úžasne a hodí sa ti to ;) a máš krásneho psíka ;3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Si užasna.. milujem tvoj blog..... každe tvoje video. hlavne o nových produktoch.......Mohla by si spravit video o znacke Catrice?..tvoj názor na nu a na jej produkty čo sa týka ružov, púdrov..make-upov........

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Deni, super líčenie. Príde mi to ako taký ombré efekt, fakt zaujímavé, veľmi chválim.Si šikovná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné líčení, máš moc hezký obličej.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé líčení a ten nápad s lepící páskou je super, určitě zkusím :) Jsi moc milá a krásná slečna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné! Moc se mi líbí ty stíny i rtěnka, ale i celkový dojem je úžasný. :) Musím tě začít sledovat :)

    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. chcela by som sa ťa spytať aky rúž maš na ustach na tych fotkach ? :)

    OdpovedaťOdstrániť