nedeľa, 25. mája 2014

Líčenie: Rockový look s Rimmel London + recenzia



Ahoj ahoj,
nedávno mi prišiel balíček od Rimmel london, ktorý som spomínala aj vo videu mini haul. Jednalo sa o balíček s novou maskarou Scandaleyes rockin curves a gélovou linkou. Celkovo Rimmel značku mám rada a ich produkty sú kvalitné a cenovo ľahko dostupné. Hlavne nedám dopustiť na rúže Kate, no to asi žiadna z nás. 
 No k veci, v priložených papieroch som sa dozvedela o súťaži pre ich bleggerky. Ide o súťaž s vytvorením rockového looku a povedala som si, že to skúsim aj ja. 
Poriadne som sa vyšantila s fantáziou. Viem je to crazy, ale takto si predstavujem kreatívne šialené rockové líčenie ja. Hneď som mala myšlienku ako by to malo vyzerať. Nepýtajte sa ma prečo, proste som vedela, že tam musím dať tieto farby, ktoré sú samy o sebe výrazné, plus výrazná linka a extra výrazné ombré pery. Bola to výzva, no sama pre seba som ju zvládla :) Celkovo mám z toho dobrý pocit a chcela by som to vyhrať hehe.
 Som fakt zvedavá na vaše názory. Píšte do komentárov budem rada :)
 Použila som aj ich novú linku a maskaru, ale viac sa o nich dočítate nižšie :)



Rimmel Scandaleyes vodeodolná gélová linka

Ako prvé vám predstavím túto gélovú linku. Je to teda linka v malom plastovom kelímku, ktorá má byť vodeodolná. Musím uznať, že na očiach vydrží takmer celý deň! Čo veľa iných liniek nezvláda. A dá sa pomerne jednoducho odlíčiť, čo je zaujímavé vzhľadom nato, že na očiach drží jak prikovaná. Nerozmazáva sa a je to tá pravá čierna ČIERNA! Musím taktiež zdôrazniť, že konzistencia nie je napr taká gélová hutná ako pri maybelline. Rimmel je skôr mäkšia až krémová. Mne osobne táto konzistencia vyhovuje viac. Lepšie sa mi s ňou pracuje a mám pocit, že je intenzívnejšia. (Tým, že je taká mäkká sa s ňou dá pracovať aj ako s krémovým tieňom pri extra intenzívnom líčení.). Pribalený je aj malý štetec, s ktorým sa dá naniesť táto linka, aj keď mne osobne vyhovujú viac moje štetce na očné linky(zvyk). No je pravda, že s týmto pribaleným štetcom tenku linku ani náhodou nespravíte. Čiže priložený štetec mínus. 
Za mňa má úprimne táto linka veľké plus.
cena na www.rimmel.sk je 5,99€

Rimmel Scandaleyes Rockin Curves maskara

 Možno to niektoré z vás vedia, že mám veľmi rada maskary scandaleyes. Už ich mám 4 a som vždy spokojná. Najradšej mám asi ich volumeflash. No táto maskara mi vybila dych...Asi nemusím hovoriť prečo. Po otvorení som pomyslela, že ako sakra budem nanášať s touto krivou kefkou maskaru.
No uznávam, že nanášanie je jednoduché a vôbec sa netreba báť toho tvaru. 
Tento tvar má výhody pri určitých uhloch líčenia a napr so špičkou sa dobre nanáša aj na vnútorné alebo vonkajšie riasy, atď. Len treba kefku poriadne otrieť aby ste nemali veľké množstvo na kefke a riasy sú pekne natočené s objemom. 
Plus má pekný obal s potlačou krokodílieho dizajnu.
Je skôr pre baby, čo rady experimentujú a neboja sa vyskúšať niečo nové.
A zasa nemám čo vytknúť tejto maskare.

cena na www.rimmel.sk je 5,60€


5 komentárov:

  1. Vypadá to skvěle!! :-O A nejepší je, jak jsi sladila i to obočí, nemá to chybu! Tak hodně štěstí, ať to vyhraješ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je nádherné!:)) Jde vidět že tě to bavím!:)) Opravdu nádherné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw! ty si riadne kreativna. Ale vkusne kreativna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mohla by si napisat dalsie pouzite produkty? Hlavne ruz ma zaujima.

    OdpovedaťOdstrániť