streda, 9. apríla 2014

review: Zoeva Love is a story + fialové líčenie

Ahojte. Už minulý týždeň mi prišla paletka zo stránky www.zoeva.sk a teda video je tiež týždeň staré. Bohužiaľ bola som odcestovaná a nemala som toto kedy postnúť. Ale dúfam, že vám to nebude moc vadiť a aspoň máte vo videu moje skutočné dojmy po prvom vyskúšaní.
Paletky sú na eshope od 1.4.(keď som točila video som nevedela, že kedy ich tam budú mať...)

Jedná sa teda o ich 4 nové paletky. Ja som dostala LOVE IS A STORY. Pokiaľ sledujete ich fb stránku, tak ste si určite všimli, že niečo také chystali. Každá jedna paletka je pekná obalom a s krásnymi tieňmi. Mne by vyhovovala každá jedna. A preto si chcem objednať ďalšiu a možno nazbieram všetky.
Paletku mám už trochu odskúšanú, kedže som bola v sobotu aj líčiť klip, kde som baby líčila hlavne s touto paletkou.

K obalu by som nemusela ani nič hovoriť. Na prvý pohľad je zaujímavý a určite upúta. Mňa prvé čo po rozbalení napadlo bolo, že aha čokoláda milka. Je to pevný papierovo kartónový obal fialovej farby. Paletka sa uzatvára na magnetkový spôsob, čiže sa sama od seba neotvorí a drží pevne zatvorená.
Neviem či je potrebné niečo viac písať o tieňoch, kedže to spomínam vo videu, ale budiš. Paletka obsahuje 10 tieňov, z toho 4 matné, 4 s jedným shimerom a 2 s glittrami. Pod každým tieňom je názov jednotlivého tieňa.
Čo ale spomínané už vo videu nieje, tiene majú aj skvelú výdrž! Mne vydržia na očiach takmer celý deň aj bez bázy a to mám otestované aj na druhých dievčatách. Samozrejme na mastnejších viečkach sa výdrž trošku kráti, ale aj tak po celom dni bolo tiene krásne vidieť a držali.

Po pravde som nečakala, že budem až tak milo prekvapená. No za mňa určite jedno obrovské plus za pigmentáciu, výdrž a obal ! ! !

cena 17,95€






Líčenie:

A teraz líčenie, ktoré som spravila hneď po dotočení videa. 
Použila som ako základ film star, ktorý sa na to krásne hodí. Past romance som použila od záhybu oka smerom viac k obočiu a tak isto od záhybu som použila man with a plan abylíčenie bolo tmavšie. 
Ďalej so použila gel eyeliner Maybelline, čiernu ceruzku Rimmel a pod spodné mihalnice som ešte naniesla tieň man with a plan.
Tiene sa krásne a ľahko blendovali a výsledok sa mi páči.






12 komentárov:

  1. krásná si! paletka je nádherná, ale na mě je jen ta naturalle yours....

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je úžasné! a paletka už od pohledu skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. deni krásne líčenie :) a paletka tiež super :)

    http://www.beckybrow.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka vypadá opravdu povedeně:)* a ličeni je nádherné;)*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni líčení se ti povedlo jako vždy a ta paletka vypadá pěkně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj,co si myslis o tomhle make upe? podle me je to otrasne... https://www.youtube.com/watch?v=_dLSy75M46o

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zbožnujem tvoje ličenia , krásne sa vieš naličit ;) :)http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne licenie, paletka vyzera uzasne.

    OdpovedaťOdstrániť