nedeľa, 27. apríla 2014

líčenie: výrazné s "nude" ...




 Ahojte holky,
mám tu pre vás trošku zaujímavé líčenie. A tu je dôkaz, že aj obyčajné líčenie sa dá poriadne okoreniť. Je to kombinácia nude a extravagancie. Použila som jedno z najčastejších mojich nude líčení v hnedých farbách ako "crease" líčenie a modrá spodná linka na oku svieti ako neonka a tým je celé líčenie rozžiarené. 
K tej hornej nude časti nemusím asi nič písať, kedže také líčenia som už viac krát pridávala, kde v poslednej dobe klasicky používam  MAC tiene a perlička je zlatý krémový tieň Maybelline color tattoo.  A určite sú nutné pri takomto líčení aj mihalnice a ja som použila Ardell.
A teda spodnú linku som spravila celú modrú, čo možno vyzerá zvláštne, ale chcela som to spraviť takto jednoducho  a výsledok sa mne osobne páči. Teda použila som modrý tieň MAC electric blue, tyrkysovú ceruzku Essence, modrú linku v pere Miss Sporty a aby to bolo ešte viac modré, tak ešte modrú maskaru Miss Sporty.
Je pravda, že na bežné nosenie to určite nie je, čo vám ani nemusím hovoriť, ale na nejakú show by som v tom určite s kľudným svedomím šla :)
Čo si o tom myslíte vy?



12 komentárov:

  1. Super! Za mě klidně i na běžné nošení! :) Krásné Deni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keďže ja som za každú srandu, kľudne by som takto namaľovaná išla do práce. A nikto by sa nad tým nepozastavoval, ver mi :) Je to naozaj krásne líčenie plus tie riasy, no bomba!! Deni opäť raz nesklamala :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super! kdybych měla ráno dost času, jdu tak taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parada! Mne sa to velmi paci aj s ruzom.. Zaujimalo by ma, ktora tekuta/gelova linka sa Ti osvedcila najlepsie? Vdaka!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádhera, klidně by se to dalo nosit i na denní nošení, u mě naprosto bez problémů :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujimave. Na akciu ano ale inak asi nie. Super blog velmi sa mi paci! :)

    OdpovedaťOdstrániť