nedeľa, 20. apríla 2014

Líčenie: hlavne s Essence kozmetikou a ....




Ahoj. Teraz mám všetkého celkom plná hlavu a hlavne teraz sťahujeme našu drogériu do väčších priestorov, tak celá rodina stále maká. Čo je ale výhoda toho celého? Pribudli nám stojany Miss Sporty, čo mňa moc neohúrilo, ale pribudol taktiež aj stojan Essence, ktorý ma potešil a hneď som skúšala a pobrala niečo. 
Na toto líčenie očí som použila Essence 3D tiene, v hnedých a telových farbách a jeden fialový, ktorý krásne rozjasnil oko. Aj keď je pravda, že na prste ten tieň vyzeral byť viac pigmentovaný... ale páči sa mi a ešte mu dám šancu v pár líčeniach.  Tiene sú zaujímavé a najviac ma ohúrili práve tieto 3D zo všetkých ich tieňov.
Sú pekne pigmentované, so shimerrom(škoda, že sa mi ten shimmer otlačil trochu na linku). Použila som ešte ich očnú linku vo fixe s extra tenkým hrotom, s ktorým sa celkom easy pracuje a páči sa mi.  Riasenka Maybelline real lash.
Na tvár som použila Essence mousse make up v najsvetlejšom odtieni. Je zaujímavé, že som mala ten istý odtieň toho makeupu pred asi 2 rokmi a keď som to len tak z prdele prirovnala, tak úplne iný odtieň. Čo je vlastne super, pretože ten strý bol píliš oranžový pre mňa a tento nový odtieň presne sedí. Konzistenciou je penový, ľahký a ľahko sa rozotiera, no som zvyknutá na tekuté a ostanem im asi aj verná. Na kontúrovanie som použila moju klasiku v podobe Gosh bronzéru a pak na líčka Essence blush z limitky Cookies&cream v odtieni 01 cakepop, thats top!, ktorý som si maximálne zamilovala. Pokiaľ na to šete natrafíte, tak určite kúpiť. Za tie peniažky najlepšia kúpa. Púder som použila MAC mineralize skinfinish a Catrice prime and fine transparentný púder, ktorý má byť zmatňujúci a vodeodolný. Podľa môjho názoru pekne dotvára finálny zjednotený look a pekne to celé trošku zafixuje.
Na pery som použila tento krát lesk na pery Essence longlasting s matňujúcim efektom, ktorý je skôr ako rúž. Pekne pery zafarbí s matným efektom, v odtieni velvet rose.
A to je celý look, vytvorený prevažne s Essence kozmetikou. Aj s lacnou kozmetikou sa dá kúzliť !








plus iphone pictures


9 komentárov:

  1. krásně jsi se nalíčila :o)

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné a hlavně jemné líčení! vypadá opravdu krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten rúž vyzerá krásne, musím po ňom mrknúť! Líčenie sa ti vydarilo. Teda ešte sa mi nestalo, že by sa mi tvoje líčenie nepáčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné líčení, moc ti sluší. Kosmetiku Essence mám také moc ráda, hlavně na jejich limitky jsem přímo úchylná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úúúúúplne dokonalé! :-)

    www.katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super vlasy, tá farba ti pristane, už si to nemeň prosím ťa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čo to máš s vlasmi ? neviem nejak to k tebe nesedí ten účes , farba v pohode ale účes vôbec .... líčenie fajné

    OdpovedaťOdstrániť