nedeľa, 2. marca 2014

Výlet do Budapešte


Chceli ste aby som pridávala aj viac random článkov, tak nech sa páči. Tento víkend bol zabijak. Piatok ako piatok :D. Sobota výletík do Pešte. V Budapešti som už roky nebola, ale občas som si spomenula na nejaké miesta kde som s rodičmi chodievala. Počasie nám vyšlo krásne a pobehali sme si pár kilákov heh. Presne takýto výletík som potrebovala. A v nedeľu zasa bude :D



choj no, zrazu traktor.





 

selfie na wc nesmie chýbať. 

deninka poslúchala!



6 komentárov:

  1. Vy si teda žijete :)) Já jezdím na výlety tak maximálně do Prahy :D Mimochodem do červené ,,ombre" je pecka :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja som sa dlhu dobu nevedela nikam dostat lebo nebol cas ale uz ten cas je a je s kym :)

      Odstrániť
  2. si naozaj super milujem tvoje články a si môj veľký vzor :3 chcela by som si spraviť tiež blog ale nejako sa cez to nedokážem prekopať. Veľmi by som ocenila radu od teba :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba sa robit to co ta bavi a nezastavit sa. pokial chces blogovat tak to sprav a pridavas nieco co ta vystihuje a ludia si k tomu najdu cestu.

      Odstrániť
  3. Krásné fotky;)!! Tyhle random članky jsou nejlspši;)

    OdpovedaťOdstrániť