streda, 5. marca 2014

review: Zoeva face brushes /makeup artist zoe bag/




 Ahojte žienky,
dlhšiu dobu som rozmýšľala o nových štetcoch a nevedela som aké. Či objednať zahraničné značky, alebo ostať verná tu dostupným značkám. Pozerala som aj elf, ale radšej som chcela investovať už do niečoho kvalitnejšieho a pozerala som stránku www.zoeva.sk, kde majú teraz nové krásne mini sady štetcov. 
Túto nemeckú značku mám veľmi rada, lebo viem, že produkty budú vždy kvalitné. Vlastním už teda dve sady štetcov, jednu mini sadu očných štetcov, paletu očných tieňov, korektorov a paletu na kontúrovanie, plus gélovú linku. Sú to skôr produkty určené pre vizážistov, ale aj pre tie, ktoré sa radi líčia aj doma.

No keď som uvidela túto ich najväčšiu sadu makeup artist zoe bag s 25 štetcami skoro mi oči vypadli a srdce sa rozpadlo, ale keď som objednala zasa sa dalo dokopy.

Cena celej sady je 175 eur, čo sa môže zdať veľa, ale keď si to trošku rozpočítate na kusy, tak ešte dosť peniažkov ušetríte. Plus máte k tomu krásnu make up tašku z imitácie kože, kde si môžete usporiadať štetce aj dekoratívnu kozmetiku. Dá sa objednať aj samostatne tu.

Štetce sú mimoriadne kvalitné, jemné. Sada obsahuje teda 25 štetcov, z toho 11 je na tvár a už žiadny iný štetec na tvár nepotrebujete.

Vo videu hovorím načo každý jeden štetec je, takže tu to asi nie je potrebné rozpisovať. A ospravedlňujem sa, že štetce nie sú už úplné nové, iba som ich trochu očistila a rýchlo točila video po práci :)

V ďalšom videu vám ukážem všetky ostatné štetce, ktoré na oči.


Pre neustále zdokonaľovanie kvality kozmetických štetcov, ZOEVA vyvinula novú inovatívnu formu vlákien pre kozmetické štetce ktoré sa nazývajú Synthetic Blend. Štetce z prírodných vlákien sa dokonale hodia na nanášanie všetkých púdrových produktov. Pri výrobe štetcov ZOEVA sa používajú iba tie najkvalitnejšie, najjemnejšie kozie vlasy. Tie sú však rovnako ako vlasy človeka náchylné na vplyv prostredia a starostlivosť. Aby boli vlákna štetcov odolnejšie a ľahšie udržiavateľné a zároveň si zachovali všetky vlastnosti prírodných vlasov, vyvinula ZOEVASynthetic-Blend vlákna, mix prírodných a syntetických vlákien.
Špeciálna, tajná kompozícia prírodných kozích vlasov v najvyššej kvalite, s prímesou patentovaných ultra jemných syntetických vlákien robia z týchto štetcov MUST-HAVE produkt pri líčení. Pri výrobe, špeciálne zaškolený pracovník, zamiešava do prírodných vlasov syntetické vlákna a tým vytvorí štetec odolný vonkajším vplyvom s lepšou stabilitou. Tieto štetce zo sortimentu ZOEVA obsahujú patentované Synthetic-Blend vlákna:
100 LUXE FACE FINISH, 101 LUXE FACE DEFINER, 105 LUXE HIGHLIGHT, 109 FACE PAINT, 126 LUXE CHEEK FINISH, 127 LUXE SHEER CHEEK, 221 LUXE SOFT CREASE, 224 LUXE DEFINEDCREASE, 227 SOFT DEFINER, 231 PETIT CREASE.
(zdroj:zoeva blog)


104 BUFFER, 103 DEFINED BUFFER, 125 STIPPLING

142 CONCEALER BUFFER, 110 FACE SHAPE, 122 PETIT STIPPLING

105 LUXE HIGHLIGHT, 109 FACE PAINT, 127 LUXE SHEER CHEEK

101 LUXE FACE DEFINER, 106 POWDER






17 komentárov:

  1. Jednou bych si tyhle štětce chtěla určitě pořídit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné, vypadají skvěle, používám jen Sigmu a Hakuro, nedávno jsem dostala dva od Zoevy a teď mám na cestě sadu na oči, moc se těším a jsem na ně zvědavá...
    Ta první fotka je skvělá, super líčení očí..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si kúpila trošičku menšiu sadu za nejakých 60 éčok ale tie štetce sú naozaj krásne, kvalitné, tiež som bola nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to super :) mať takú sadu :3 bola by som v siedmom nebi :) :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som to v živote nepoužívala a ani nezačnem :-D škoda peněz :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juuj by som sa s nimi vkuse hladkala po tvári asi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V prvom rade - vyzeráš nádherne ako vždy :)
    Ja síce takúto "nálož" nepotrebujem a nikdy nevyužijem, ale tiež sa nevenujem make upu ako ty. Rozhodne mám medzi nimi zopár favoritov, ktoré si chcem zadovážiť a investíciu ľutovať nebudem. Radšej jeden kvalitný štetec, ktorý splní to čo má, ako každý mesiac kupovať nový lebo nič nevydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak tieto štetce určite splnia to čo majú :) ešte sa dopracovať k tomu aby ani jeden štetec nebol zanedbaný a budem spokojná :D

      Odstrániť
  8. Ahoj Deni. Ja mám tie štetce už viac ako rok a sú veľmi super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý článek! Jen tak dál! :3 Hodně štěstí ve psaní!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zoeva je jednoducho úžasná, zamilovala som si ich hneď na prvé použitie :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť