sobota, 29. marca 2014

Review: Bioderma Sébium Maska


Táto čistiaca a zmatňujúca maska je určená pre  mastnú a zmiešanú pleť. Ja mám občas suchú pleť(hlavne, keď je vonka sucho), ale zasa mávam aj mastnejšiu T zónu. Čiže z tejto pleťovej stránky mi to celkom vyhovuje. Nemám pocit vysušenej pleti. Pleť mám jemnejšiu a jemne zmatnenú.
Maska má odstraňovať nečistoty a regulovať prebytok kožného mazu. Exkluzívny patent Fluidactiv prirodzene reguluje spomínanú kvalitu kožného mazu a neupcháva póry. Čistí a zabraňuje vzniku nečistôt vďaka obsahu kaolínu a antibakteriálnych látok.
Balenie obsahuje 40ml masky, ale veľmi dlho asi nevydrží, kedže na jedno použitie vytlačíte celkom veľa produktu, aby maska mala aj nejaký efekt. 
Maska je hutnej konzistencie, čiže preto je potrebné väčšie množstvo, lebo s malým množstvom sa to nedá rovnomerne rozotrieť a je potrebná mierne hrubšia vrstva. Viď foto. Taká vrstva postačí. Postup je teda jednoduchý. 
A čo je veľmi zaujímavé je spôsob ako masku dáte dole. Maska po 5 minútach mierne stvrdne, čo aj cítite na pleti. Vtedy idete na vec a prstami  ju šúchate dole. Veľmi jednoducho sa zošúcha dole a na pleti ostane len akoby mierna biela vrstva(akoby od púdru), ktorú len navlhčeným tampónom odstránim. 
Pleť je v momente neskutočne jemná a čo je hlavné je vyčistená a hlavne o to ide tejto maske. Je potrebné aspoň 1-2 krát týždenne pleti dopriať hĺbkové čistenie.
Akurát pred pár dňami som čítala článok s pokusom, ako sa žena mesiac neodličovala a pleť bola po mesiaci v hroznom stave. Preto obetujte aspon 10 minút týždenne na to, aby ste pleť dôkladnejšie prečistili. Už len za ten dobrý pocit to stojí haha.
Ja osobne mám väčšinu pleťových vecí od Biodermi. A iné ani nevyhľadávam. Neviem prečo, ale moc iným značkám neverím a biodermu mám odskúšanú a som s ňou spokojná. Možno ma niekedy upúta aj niečo nové. Ak poznáte nejaké pleťové vecičky, ktoré sú fakt dobré dajte vedieť :)

Maska sa dá kúpiť v lekárňach a na www.bioderma.com si môžete pozrieť všetky ich produkty.





7 komentárov:

  1. proboha měsíc se neodličovala? a proč to proboha někdo dělá??? =O

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatím jsem na ni všude četla samou chválu, takže bych ji moc ráda vyzkoušela :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne veľmi vyhovuje rada Botanical Effects z Mary Kay. Mám citlivú pleť a toto si nemôžem vynachváliť :) A takisto sa mi pleť aj zlepšila. Už sa mi ani akné nerobí ani sa mi nezanáša nečistotami :)

    simonnezacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Docela mě zaujala, ale mám strach z vysušování :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne vyhovuje kozmetika od Vichy,nemyslím si,že by som mala nejake problémy s pleťou,nikdy som nemala nejaké vyrážky,s ktorými by som mala večné problémy.Občas sem tam nejaký pupáčik,ale to je asi tak všetko.Produkty na čistenie pleti od nich používam hlavne z rady Normaderm a môžem ich jedine vynachváliť,nevysušujú pleť,dokonale čistia a pleť je po vyčistení jemná a doslova dýcha,odporúčam vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. yves rocher je top, vyskusaj

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Deni zkus yves rocher, je to super. Ale co mi pomohlo nejvíC je kosmetika z Neostraty!! Určitě doporučuji.

    OdpovedaťOdstrániť