štvrtok, 6. marca 2014

Obľúbené produkty za mesiac február !



Za mesiac február som si kúpila pár produktov a chcem sa s vami podeliť o skúsenosť s produktmi, ktoré za to stoja. Týchto 10 produktov určite stoja za vyskúšanie.



Sprchový gél Bioderma Atoderm je určený pre suchú a citlivú pokožku. Tento modrý gél hydratuje pokožku a je úžasne penivý(stačí jedna stlačenie pumpičky) a vonia veľmi pekne sviežo. Je to veľké 500 ml balenie. 

Sébium Maska opäť Bioderma ma veľmi prekvapila. Aplikujem ju tak 2 krát týždenne, ako je aj napísané na obale. Používanie je zaujímavé a aj výsledok. Viac sa dozviete čoskoro :) 

Maybelline color tattoo určite poznáte. Toto je môj tretí krémový tieň z tejto značky a opäť nesklamal. Je to zlato-béžový odtieň. aplikácia je jednoduchá a pigmentácia je dobrá.





Z odličovadiel je pre mňa sále top micerálna voda Bioderma, ktorú som si po dlhšej dobe zasa zaobstarala. Mám pocit, že keď ju používam moja pleť je na tom o niečo lepšie. Odličuje dobre a je šetrná k pleti.

Krém na ruky Balea som pozerala už pred tým a prvý krát som odolala. Kúpa za necelé 2 evri sa vyplatila. Používam ho hlavne ráno pred líčením a aj počas dňa. Pekne zvláčňuje a to je pri kréme najdôležitejšie, inak je na prd. Veľmi sa mi páči  vôňa, taká kvetinová alebo aká. Je viac variantov týchto krémov.


Pleťové krémy Nivea ma taktiež milo prekvapili. Túto zimu som mala veľké problémy zo suchou pletou a preto som si až teraz zaobstarala lepšie krémy a to denný a nočný. Denný mám na normálnu pleť, konzistenciou je dosť riedky a hneď sa začne vpíjať do pleti. Nočný mám na suchú pleť, je hustej konzistencie, cez noc mi tiež pekne zhydratuje pleť.

Rúže Rimmel Kate Moss mám rada a zaobstarala som si nový odtieň 102 ružovej výraznejšej farby . Sú to matné rúže s dobrou výdržou. Viac sa asi rozpisovať netreba. Tieto rúže sú famous vo svete blogovania :)




Bez baby wipes sa už nezaobídem! Teraz som kúpila tieto Hello Kitty a sú super. Neparfumované a ľahko sa vyberajú. Používam ich na všetko, či na čistenie štetcov alebo na pleť. A mám stále rada Hello Kitty, takže je každej jasné prečo som si vybrala tieto :) V zásobe mám ďalšie 2 balíky heh.

Začala som si fičať na vonných čajových sviečkach a túto veľkú sviečku som našla v DMke a tá vôňa je neskutočná! Vonia ako nejaké čokoládky a rozvoniava to po celej izbe. Už ju mám nejaký ten čas a stále je cítiť. Zjedla by som ju najradšej...

10 komentárov:

  1. Super věcičky, poznávám tu své oblíbence i pár věcí, po kterých zatím jen pokukuju :)
    Rozhodně si ale musím pořídit tu vonnou svíčku z DM a masku Bioderma :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super príspevok Deni :)
    Určite rob pravidelne obľúbené produkty,veľmi si ma týmto príspevkom potešila ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak po tej sviečke sa poobzerám a tie obrúsky sú zlaté :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja tiež premýšlam že si kúpim tie hello kitty baby wipes..(keďže som na Hello Kitty závislá) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja tiež rozmýšlam, že si kúpim Hello Kitty baby wipes...(keďže som na Hello Kitty závislá) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný článek Deni :) Ty stíny color tattoo mám taky a jsem s nimi spokojená úplně stejně ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Po té svíčce se musím kouknout, ta vůně mě neskutečně nalákala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bioderma je naozaj super aj ja ju používam dosť často hlavne na čistenie pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc hezké věcičky!:) ta svíčka vypadá skvěle:) A tu rtěnku, od Kate moss, mám taky a jsem s ním stoprocentně spokojená!!:)

    OdpovedaťOdstrániť