pondelok, 24. marca 2014

Líčenie: denné líčenie s penovým aplikátorom


Ahojte,
Vždy som z každej paletky hneď vyberala hubkové aplikátory, lebo mi prišli zbytočné a nepoužiteľné pre mňa, kedže mám štetce.
Ále, asi veľa z vás stále používa aj tieto aplikátory. Tak som si dala výzvu, že sa pokúsim o denné rýchle líčenie a to s paletkou od Catrice Absolute NUDE, ktorá je dostupná v každej DMke. Plus som pužila čiernu ceruzku od Rimmel exaggerate(ktorá by mala byť vodeolná, no pri ceruzke to asi možné nie je, ale j tak má prekvapivú výdrž) a maskara Maybelline collosal volume. Poviem vám, že po rokoch som už úplne zabudla ako sa s tým nanášajú tiene a bolo to celkom komické :D Síce sa s tým nedajú robiť pekné prechody a aj sa to viac práši. No ako tak som to zvládla a takto nalíčená som šla do práce. Bolo ráno takže oči som mala ešte trochu opuchnuté.
No ale je to dobrý rozdiel oproti líčeniam, ktoré sem bežne pridávam heh. Ale po pravde takto sa veľa krát líčim do prace, keď sa mi moc nechce. Veľa krát si dám iba maskaru. Občas neuškodí prirodzený look, že baby?





21 komentárov:

  1. Mne sa to veľmi páči, také prirodzené :) Veľmi ti to pristane :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no neviem neviem ci nevyzeras este krajsie bez linky a vyraznych oci :) vyzeras fakt dobre ked si za prirodzenu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se ti to povedlo Deni! Já od té doby, co používám štětce, se těmhle aplikátorům vyhýbám jak jen to jde :D šikulka jsi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto jemnejsie licenie ti naozaj pristane :-) pekny foto postup...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé líčení:) takovéhle, přirozené ti strašně sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne, jemne, …si ako chameleon, stale ina :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podařilo se ti to skvěle a líčení ti navíc moc sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi ti ide takéto jemné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Och!! Ok teda, ja to tiež vyskúšam s tým penovým aplikátorom, ale neručím za výsledok :D Pristane ti aj takýto look, je to u teba dosť nezvyčajné ale aj tak veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Obdivujem ťa normálne! Perfektné!!

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prasia sa ti preto lebo mas nekvalitny alikator...su aplikatory ktore su kvalitne a vobec sa neprasia plus ich mozes oprat a farba od ocneho tienu zmizne a aplikator je ako novy...vidno ze tento je dost nekvalitny a je velmi penovy staci si len zaobstarat jemny aplikator a k aplikatorom tienuj len stetcami na pohyblive viecko nanasaj jemnym aplikatorom pretoze nedrazdi tak oko ako stetec

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe ja viem ze mam nekvalitny aplikator. vobec mi neslo o to kupit si kvalitny. chcela som to vyskusat so shitnym a som spokojena ze som to s nim este uplne nezabudla. a mam ak kvalitnejsie aplikatory od mary kay :) ale som stale verna štetcom.

      Odstrániť
    2. Presne na tie z mary som narazala ;)

      Odstrániť
  12. Kraasna si.. veľmi ti to takto pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ahojky, děkuji za tip, tuhle paletku jsem si nyní koupila v Praze. Jsem z Moravy a u nás v ČR je poměrně porblém Catrice sehnat /třeba u nás v Olomouci ji vůbec nikde nemají Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
  14. hehe dakujem baby :) tu ma moc casto nevidiet s takymto licenim no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tohle líčení se mi na tobě líbí nejvíc... Jsi v tom uplně jemná...prostě krásná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tohle jemnější líčení Ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť