utorok, 18. marca 2014

Líčenie: dark cat eye look

Ahojte:)
 ako ste si mohli všimnúť na fb/insta, tak som konečne zadaná, čo znamená, že trošku menej teraz pridávam posty. Mám zasa viac vecí v hlave, čo musím poriešiť. Ufff. No ale hlavné je, že som šťastná! 

Už vás tu nejdem trápiť s mojim životom a späť k blogu. Včera som si našla čas na trošku extravagantné líčenie, ktoré sa mi vo finálnej verzií natoľko zapáčilo, že som mala chuť tak ísť na nejakú party!
Postup nie je až tak komplikovaný, ako to možno vyzerá. Základ je mať dobrý štetec na linku, s ktorou si vykreslíme tzv. V (od špicu až po kútiky). Teda som sa zasa vyhrala s tieňmi MAC a so štetcami Zoeva.


Ako prvý krok bol, že som nalepila kus lepiacej pásky, aby som mala rovný špic od kútika oka po obočie.
Telovooranžový tieň MAC samoa silk som naniesla na záhyb oka so zoeva štetcom 234 luxe smoky shader.
Čiernym tieňom MAC carbon som vykreslila V so štetcom 230 luxe pencil.
Následne som viečko vyplnila hnedými tieňmi MAC espresso, brun a čiernym carbon so zoeva štetcom 234 a následne vyblendovala s 221 luxe soft crease.
S maybelline gélovou linkou a so štetcom 312 detail liner som veľmi opatrne v jemnej vrstve vykreslila opäť spomínané V. 
Následne som špičku jemne vyplnila linkou pre zvýraznenie a pre lepší efekt prechodu farieb.
Pridala som klasickú linku nad mihalnice a zvýraznila vnútorný kútik oka do špicu, taktiež maybelline gélová linka so štetcom 312.
S čiernou ceruzkou Dermacol som vyplnila vnútornú linku oka.
Opäť so štetcom 234 som zvýraznila aj spodnú linku pod mihalnicami.
Už iba naniesť maskaru Maybelline colossal volume a do vnútorného kútika a nad obočie naniesť biely tieň MAC white frost na prejasnenie so štetcom 237 detail shader.


K takémuto výraznému líčeniu očí by sa hodil aj telový rúž, ale samozrejme JA som chcela niečo výrazné a zvolila som fialovkasto ružový odtieň ceruzky na pery MAC heroin, plus lesk na pery Elf pre shiny effect.
Pre čiernovlásky je toto líčenie veľmi dobrá voľba na párty. Mačacie zvodné líčenia pre mňa jednoznačne vyhrávajú pre podobné podujatia :)



6 komentárov:

  1. brutálne dobré a tebe to ide, hocikto by si nemohol dať ešte ten rúž ale na tebe to vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa farba rúžu k tomuto líčeniu páči! Telové odtiene moc nemusím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi fakt pecka! :-P Už teď vím, že se mi to nepovede jako tobě :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné :O kde berieš nápady :) mňa by niečo také ani za nič nenapadlo :) ešte že ťa máme niekoho takého kto nám dáva inšpiráciu :) :3

    OdpovedaťOdstrániť