piatok, 7. marca 2014

líčenie: black & gold pin up

Síce je Á áno, zasa som sa hrala s čiernou v kombinácií so zlatou. Chcela som sa zahrať so zlatým krémovým tieňom od Maybelline color tattoo.  A táto kombinácia sa mi páči najviac.
Síce toto výrazné líčenie s červeným rúžom môže vyzerať až príliž výrazne, no mne sa to páči. Čo myslíte
vy?
Použila som teda spomínaný mybelline color tattoo zlatý, MAC čierny a biely tieň, MAC tekutá linka, Gosh eyebrow kit a rúž je MAC lady danger.
Postup asi netreba písať, kedže postup na podobné líčenie som už robila v predchadzajúcich líčeniach :) 
Páčia sa vám takéto výrazné líčenia?









13 komentárov:

  1. Tak to se ti skutečně povedlo! Nádhera Deni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WOW, Deni ty si proste nádherná a neskutočne šikovná! :) To líčenie je nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. božííí, a tobě to -jako vždy- zase moc sluší! :)) Ter.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takové výrazné líčení mám nejradši a Tobě hrozně moc sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotografie aj líčenie samozrejme :) aale tá posledná fotka, nádhera

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No ja osobne milujem kombináciu čiernej a zlatej a toto výrazné líčenie, čo si tu ponúkla je na jednotku! Tlieskam :-) A ten posledný obrázok mi spôsobuje neskutočný estetický zážitok :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá to naozaj super takúto kombináciu som ešte neskúšala ale určite vyskúšam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aky make up pouzivas? Velmi ppekna farba

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne liceni :) udelej prosim tutorial na ten uces :)

    OdpovedaťOdstrániť