piatok, 14. februára 2014

*Valentine´s Giveaway*

 A je tu opäť malá giveaway! 

Kedže je ten Valentín, tak vás možno týmto poteším. 
Zopakujem teda ešte raz, čo som hovorila vo videu. Chcem vám poďakovať a veľmi ma teší každý jeden ohlas na to, čo ma baví a napĺňa. 

Jediné čo stačí spraviť, aby ste mohli vyhrať tieto veci je, že musíte samozrejme odoberať môj blog tu na bloggeri, na facebooku (link) a ešte napísať váš mail.
Budem rada, keď napíšete čo by ste tu ešte chceli vidieť(aké články, videá,...)
Vyberať bude random.org, aby to bolo fér.  A vyhlásenie bude až 1.3., čiže máte kopu času.
Niekomu spravím radosť a teším sa na to :) Zdieľajte, komentujte, šírte lásku :D

A ešte raz veľká vďaka VÁM!



231 komentárov:

  1. Sleduji, i na FB :) btw. máš krásnou Valentýnku, hehe :-)

    kubenkova.katerina@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné ceny a ty vlásky ti moc sluší :) wallova.k@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduji jako Caroline, na Fb jako Kajuš Zámečníková :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, tak to zkusím štěstí :P Sleduji jak tady, FB i Insta :D ;)

    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná giveaway! :) Jinak by se mi líbil update skladování makeupu, třeba i jen ve formě článku nebo tvoje nejoblíbenější produkty na rty :)

    heligrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem na oboch....strasne sa mi pacia tvoj styl obliekania s hlavne cvik v robeni make upu :-) Chcelo by to viac outfitov :-)
    Moj email je dulcemimiq@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Deni, si velmi pekna a užasna.Sledujem ta už od začiatku ako si začala s týmto blogoom, tiež ta sledujem vkuse aj na FB.Vždy sa velmi poteším ked dáš nove video na YT, ked som videla toto video o sútaži velmi som sa potešila. :) Prajem ti pekneho valntina Veverička.
    Moj e-mail. : simona.mihalova10@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem ťa :33 si najlepšia bloggerka a hrozne ťa obdivujem za to, čo robíš :)
    svettlannka@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jsi hrozně milá a okouzlující :) Vždy mi zpříjemníš den . Přrji úspěchy v blogování, facebookaření a natáčení videí :))

    lencakratka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tvůj blog je super, neměnila bych vůbec nic, je radost na tebe pohledět:)
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ako vždy krásna :))
    evicka.losonska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super videá :)
    era.blogg@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak som zvedavá či sa pošťastí :)

    katusicek@gmail.com

    a uvítala by som viac videí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty tvoje vlasy jsou úžasný :) škoda že k tomu nemám odvahu:) Přeji pěkný Valentýn, ten můj bohužel nevyšel :( A ráda bych nějaký články typu skladování kosmetiky nebo roomtour :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Prečo si tak nádherná ? :OO <33 Choď robiť modelku! ;)
    emusqa103@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mám hrozně ráda tvůj blog, protože neděláš samá nude líčení, jako většina blogerek :) jsi super!
    mafi,radkovicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Klobúk dole ako sa vieš krááásne nalíčiť ...máš môj obdiv :-)
    mirka22@atlas.sk
    Pekného Valentína prajem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sleduji Tě všude jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová, na FB jako LSG Lucie
    baví mě Tvá videa, Ty sleduji nejdéle, tady na blogu by mě zajímaly třeba nákupy a outfitové články jaké zde uvádíš, moc se mi líbí
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduju tě už dlouho a úplně zbožňuju tvoje vlasy! :3 Taky chci! :D
    jinak :3 zizkinc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Cavik ;) sledujem tiež a kedže zbieram lapace ten maly spunt by sa páčil :) pekného Valentína

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Zaujímavé ceny a musím povedať ,že vyzeráš nádherne! ♥ Rada sa zapojím :3 sona.anderovska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Všetko splnené :)
    e-mail: ivusqa1999@@azet.sk
    PS: Máš najlepší blog a videá! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujeeem :))
    fashionbysue@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sledujem všade :) páčia sa mi tvoje líčenia, mohla by si pridávať aj viac randomov :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. msutkova@gmail.com
    som zvedavá na recenzie z tvojich nákupov z Prahy =)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ty červený vlasy jsou super !! Neměnit !! Jinak jen vííc random fotek xD
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. na fb te sleduju:))
    barcahrstkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. skúsim šťastie :D
    karinfirstova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. kathika121@gmail.com

    Tá paletka vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. kathika121@gmail.com

    Tá paletka vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujem ťa aj na bloggeri aj na FB.. dokonca aj na instagrame :D Super giveaway zapájam sa!
    Laurittaa16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. možno sa pošťastí O:)
    zuzik18@pokec.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. máš úžasné vlasy :) krásna farba :) ako si dosiahla takú farbu? :))
    nastasia.kristofova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. 251lalia251@azet.sk
    Krásne líčenie, dnes som sa nechala aj ja inšpirovať od teba mimochodom :P

    OdpovedaťOdstrániť
  35. vela inšpírácie ponúkaš a si nadherná :) tvoje videjka milujem hoci je ich mal ...hlavne sa mi páči to, že si svojská a na nič sa nehráš .... ywonne20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. norinahella.art@gmail.com
    Deni, mi chceme Teba vidiet, hocico co robis, to nas bavi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. julia.puckova@post.sk
    táák páči sa mi tvoje líčenie tak by si mohla spraviť nejaký ten tutorial :))

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj, superní webovky, parádní videa na youtube strašně ráda Tě sleduji :) na instagramu, na fb, tu na blogu, i na youtube :)

    tereza.barvikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ahoj strašně ráda Tě sleduji teda tvoje videa a komentáře a různé statusky. na Instagramu sem tam mrknu na tvoje fotky, na youtube na videa a na fb celkově a nesmím zapomenout na blog, kde chodívám taktéž :)

    tereza.barvikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. sima.bellova@gmail.com

    sledujem ťa všade:) najkrajšie líčenie je prave toto valentinske a potešilo by keby si natočila video v style ,,moje stálice v makeupe" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. knizatova.denisa@gmail.com :) :) :)
    deni si úžasná :) máš super blog a aj príspevky :) nie je deň čo by som si nepozrela tvoj instagram, stránku....a všetko :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  42. - viki.telehanicova@gmail.com

    Sledujem ťa už dlhšiu dobu a rada by som prijala viac videí. Na téme mi nezáleží, len ťa rada počúvam :). Je to iné keď si človek prečíta tvoj článok poprípade zhliadne fotky a iné keď sa na teba môže dívať prostredníctvom videí.
    Nezapájam sa s cieľom vyhrať, pretože som nikdy nič za celý svoj život nevyhrala :D. Takže si nebudem robiť zbytočné nádeje, ale budiš.. :)
    Pekný zvyšok večera všetkým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Krásná giveaway :)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. máš strašně příjemnej hlas :))
    s.juzkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. je super videoo :) Já bych teda uvítala víc videí určitě,at už budou o čemkoliv..
    kdybych náhodou vyhrála, což se mi teda ještě nikdy nestalo, tak bych byla happy :) Teri.22@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. kika.demetrova@gmail.com
    Ja by som uvítala viac random fotiek :)
    a tiez blond farbu na tvojej hlave lebo tu mas najlepsiu!! pamatam si ked som ta prvykrat videla nazivo,na feste este ked si bola s michalom,a skoro som odpadla aka si bola jeba,podotykam mala si blond vlasy :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Si veľmi šikovná a inšpiratívna a vždy máš pekne spracované post-y :) odoberám ťa na fb a na instagrame :)

    megi.je@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. :O :O :O tak dúfam, že tie vecičky získam keďže si pre mňa najzaujímavejší, najštýlovejší a najroztomilejší človek na slovensku!!! you are my idol♥...čo sa týka blogu neviem či tu také niečo máš, ale ja by som napr uvítala niečo ohladom vlasov (starostlivosť,účesy...) aj keď viem že ty sa venuješ skôr face-u :) email: ivotaba@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. roxy19@centrum.sk
    jeeej najsamlepšia !! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Zelingerova.v@gmail.com .. jelikoz jsem antitalent na liceni, tak asi tutorialy pro 'blbecky' :-D neco co vypada dobre, je to rychle, malo pracne a univerzalni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. sledujem uplne všade :D
    n.princess@azet.sk

    a najviac ma bavia tvoje ličenia , mohla by si častejšie točiť , a aj nakupy napr mam rada , spotrebovane alebo prešlapy a objavy :)
    ale ajtak si superska :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Super soutěž, určitě toč víc videí! ;) :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sledujem ťa už veľmi dlhú dobu a si veľmi šikovné dievča, len sa venuj blogu viac! :) chýbali mi tvoje články.
    simicupakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Deni, akurát dnes som si kukla video kde ukazuješ produkty ktoré používaš na vlasy. Pravdu ti poviem, mne sa moc páčia tvoje vlasy a si asi aj jediná ktorú v tomto smer naozaj obdivujem.
    plejadiangirl@gmail.com
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  55. super, si krásně nalíčená!

    surovych,lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. aj ja sledujem :) katuska.lipkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. mámm moc ráda tvůj blog si super :) beautymaty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. sledujem :) a vyskúšam šťastie:D
    diana.hurbanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Podľa mña by si mohla točiť viac videií a aj outfit posty by mohli byť tiež:)
    paneska.sulanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Mám rada tvoje outfity a random články s fotkami :)
    miska.boljesikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. ahoj,rada bych se zapojila na blogu tě sleduju na youtube odebíram a na fb taky :)jsi strašně milá na tvoje videa kouknu i 10krát za sebou,můj e-mail:nella.benedekova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. I've follow you since 2010 and I am just in love with you! you're the best of all, I hope someday meet you in Prague: *

    annvvrck@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. somkataa@gmai.com

    Podľa mňa by bolo super, keby si pridávala viacej tých fantastických outfitov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Ahoj , je to poprvé co se do takové soutěže zapojuji , i přesto že už tě sleduji dlouhou dobu . Myslím si že není potřeba vymýšlet něco extra protože ty splňuješ vše si naprosto krásná máš super, píšeš velmi dobře , mimochodem tě i sleduji na youtubku i na instagramu .Zkrátka jsi inspirace pro mnoha z nás . Máš naprosto suprovní líčení koukám na každé tvé video a to co dokážeš s vlasy je bomba . Moc ti to přeji máš užasný život a mnoho lidí ti ho určitě závidí . Proto říkám pokračuj v tom co děláš ,líčit umíš profesionálně takže není co dodat a tvé outfity jsou vždy bez konkurenční no myslím že už je to asi vše. Takže hodně štěstí izabela.turcanova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ceny jsou opravdu krásné. Sleduju jak tady tak na FB tak na YT.
    Můj e-mail Niki92@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sledujem fb,yt,bloglovin...
    radomiraluciabacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. b.jurcisinova@gmail.com

    viac outfitov :))

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Sledujem, likeujem :-)

    Cu-korn-icka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Krásná GA, super věcičky! :) Blog se mi moc líbí, máš pěkný a originální styl. V dalších článcích bych uvítala třeba nápady na účesy nebo další outfity a módní tipy. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. sledujem aj tam,aj tam a aj na instagrame :)
    iwka.valova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Mně by se líbilo více outfit postů :) btw. to stříbrno-černé líčení v (asi) předminulém článku je úplně super!
    barbora.dolezalova-2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. páči sa mi celý blog, nemám výhrady :) za pokus nič nedám, moj mail :
    tkacova.katarina94@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. martisek1112@seznam.cz
    obojí mám :3 a jnak videa mášužasné a mohla bys třeba na blog nebo video udělat room toure nebo nějaké další líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Sleduji a zbožňuji hlavně tvůj styl! Taky se přikláním k outfit postům :) myslím, že by to byla skvělá inspirace! :)
    Ritkakralovska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Mohla by si natočit něco o outfitu, a třeba i o nechtech, a některé líčení by mohlo být i s videem :)
    na fb ě sleduju jako Barbora Malá
    barbora988@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Mně by se víc líbilo víc recenzí a líčení :) Máš totiž jedinečnej styl malování! :)
    hasalikova.m@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. snad mi bude přát stěstí
    simbli@seznam.cz :))

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Jednoznačne chceme videá :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. podmienky splnené už dávno :3 mám rada tvoj štýl a preto ma baví ťa sledovať :)
    mima.Backo@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sledujem ťa na oboch :) Si milá že robíš pre nás Valentínsku giveaway, a čo sa týka postoch tak by si mohla daváť viacej outfity, máš celkom fajn štýl ;). Možno aj niečo z tvojho života ( ? ) . ale tak zase to je každého súkromná vec :D :)
    ema.stefanikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Opět krásné video jako vždy a máš tam moc hezké vlasy :)) barca.wranikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Všetko sledujem :))
    sue.ondrejcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Deni, jsi úplně úžasná! :)
    simcarycova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  84. strašne milá si v tom videu. ;D :)
    kat.jenisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Sleduji přes GFC i FB.. a hrozně ti to sluší! :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  86. wau super a ten valentinsky look je nadherny
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Sleduju pod svým jménem tady i na fb.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Si uzasna :) a uvitala by som video alebo post -me morning routine :)
    email : fredinka9@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC: ZdeňkaM
    FB like: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Jsi uplně skvělá a úžasná a neuvěřitelně nádherná :))
    AdriaZavo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Už dávno všetko splnené:)
    nataly.kukova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Všetko už dávno splnené ;)
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. sledujem už dlho :] ...nás napĺňa a inšpiruje pohľad na všetky tie krásne fotky!
    loweline@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Ahoj :3 už dlouho tě všude sleduju :D mohla bys třeba natočit video jak si dělaš vlny na vlasech, nebo jak vypada tvuj pokoj :D , nebooo nevim :D tu je muj email caskova.hanka@seznam.cz mam tě moc rada paaa :'3 :) *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  95. si skvelá deni, sledujem ťa všade :-)
    nathy.frimmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. ty si taká krásna a super! :D ja chcem viac videí..
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Všetko sledujem :) Lapače som si nedávno tiež dosť zamilovala, žiaľ mám len jeden, tak dúfam že sa mi zbierka rozrastie :) A k tomu čo by som rada videla na blogu...určite viac článkov, recenzií, videí...ale tak samozrejme že máš svoj osobný život ktorý netráviš iba na blogu :D

    gabriellelamorte@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. sledujem tvoj blog uz od zaciatku, vzdy ma velmi bavil. :) malikova.m@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Sledujem Deni :) klarabape@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. s.palgutova@gmail.com
    Určite by som chcela vidieť viac make-up tutorialov ! :) Robíš skvelé líčenia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  101. natalia1904@azet.sk ... sledujem a na youtube a videla som asi vsetky videa si super !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Sleduji na fb, na insta i na bloggeru :-)... Mám ráda tvoje články :-) Klidně víc outfitů :-).. Jinak je super, že zase pravidelně přidáváš :-♥

    OdpovedaťOdstrániť
  103. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Dominika.Deberova@seznam.cz - Jsi super! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  105. sleduji jak na fb tak přes gfc :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Sleduji zde i na FB :)
    Ceny jsou naprosto skvělé a máš boží vlasy :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  107. och tie vlasy máš úžasné ! :O ceny do GA si vybrala fakt super a kebyže vyhrám som fakt happy ...tiež som na tom podobne ako ty a mám doma trilión lapačov ..takže ďalší do zbierky by neuškodil :D a na tvojom blogu by ma určite potešilo vidieť viacej outfitov ! :)

    beperfectissimple@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  108. martinakunova4@gmail.com

    BTW: už som sa raz snažila prihlásiť do súťaže ale neodoslalo mi to, viackrát som kontrolovala všetky komentáre či sa poslal ale nenašla som ho tak píšem druhýkrát oznamujem vám to len pre prípad že by ste našli dva komentáre odo mňa a nebrali to tak že by som chcela mať vačšiu šancu ako ostatní alebo podvádzať ....

    Sledujem ťa na instagrame fb a sledujem aj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Sledujem :) ..Si užastná *.* kyori@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  110. No já bych tady hrozně moc ocenila třeba tvoji péči o vlasy! Nebo o pleť! Nebo zase nějaký video návod! Tvůj blog sleduju už asi rok a jsi moje nejoblíbenější blogerka! Úžasné líčení! jsi mou inspirací! barosovai@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Určite by som privítala viac videí na líčenie :)
    durackova.dominika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Deni sledujem ťa už dlho, si úplne úžasná... :)
    dominika.hiresova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Aj keď som si istá, že tento komentár sa v týchto všetkých o pár minút stratí a pravdepodobne ho neuvidíš, predsa to skúsim a pripájam sa aj ja :)

    jessinka123@azet.sk alebo FB: Jessi Taligová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Snáď budem mať šťastie : juja1811@gmail.com :)

    Je tu niečo, čo by si mohla natočiť.. Nejakú routine ako "Morning / Night / Hair care / Skin care routine" :)) Rada pozerám tvoje videá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  116. potešilo by ma viacej video tutorialov na líčenia :)
    silvia.marinov@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Mohla bz si urobiť video o tom ako sa staráš momentálne o svoju pleť :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Sleduji jako Jeannette :) Vypadáš jako malá mořská víla :))
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  119. nevím jestli si už to dělala, ale hair care routine? :)
    gajdikovacaroline@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Ahoj Deni. Mám 14 rokov, a keď som natrafila na tvoj kanál (asi pred 2rokmi alebo rokom a pol), povedala som si že sa chcem v budúcnosti venovať makeupu aj ja. Inšpirovala si ma najviac zo všetkých blogeriek, či už na slovensku alebo v zahraniči. Neviem či to bolo tým, že cítim že si iná ako ostatné, alebo čo. Každodenne navštevujem tvoj instagram a blog a samozrejme aj yt channel. Patrí ti jedno veľké ďakujem, že si mi ukázala dosť veľa vecí. či už ohľadom kozmetiky, alebo ohľadom toho čo chcem v budúcnosti robiť a čomu sa venovať. v make-upe som si našla fakt dosť veľké potešenie, aj keď na môj vek si myslím že by som sa s tým este nemala zaťažovať. ale fakt, veľké ďakujem.

    nina.berankova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  121. video s nějakými užitečnými tipy při líčení :) a také článek do jakých kosmetických nezbytností je fakt dobrý investovat :)

    x.burak@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Sledujem, sledujem :)
    k.tamasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Niejaké outfity a videa s líčenim :))

    patusqa666@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Veľmi sa mi páči tvoj blog, navštevujem ho deň čo deň, si mojou veľkou inšpiráciou :)
    michaela.bolcarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Zdravím :) (email: eichlann(zavináč)seznam.cz) Snad nevadí, že sem z čr :) Jste krásná slečna :) Ráda sleduji Vaše videa a přeji, aby Vás to i nadále bavilo a dělálo Vám to radost :) Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  126. Když přeskočím to, že tě asi miluji a samozřejmě i tvůj blog (:D), tak bych měla tak trochu netradiční přání :D Strašně se mi líbí tvoje kérky a celkově tvůj styl (jsi moje obrovská inspirace!!) a možná by nebylo na škodu (pokud budeš samozřejmě chtít), když bys nám je všechny ukázala v celé jejich kráse nebo udělala nějaký článek jak to vše začalo, kdy sis nechala udělat své první, jak vybíráš co si dáš vytetovat apod. :D O:)

    DanielaPlskova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  127. sleduji tě jak přes gfc, tak přes fb... a z každého nového článku jsem naprosto nadšená :)
    katka.sk@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  128. Myslím si,že celkovo hocijaký post poteší :)
    janiklikacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  129. Dievca ty si top...
    Spyracik @gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Ahoj Deni :) Moj E-Mail - kaja23719@azet.sk
    Mohla by si dávať videá na líčenia pretože tie sú najviac super :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Ahoj.. :) Si veľmi zlatá a máš veľmi príjemný hlas.. :) Odoberám ťa všade a mohla by si spraviť nejaké účesové video,.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  132. Ja uz som ti sice vela krat pisala ale ako anonym ( konecne som dosla na to ako sa tu vyznat na blogu :D )
    tak Deni mas super posty citam si kazdy jeden, si sikovna a super :-)
    Budem sa znovu po milionty krat opakovat ale ja by som strasne uvitala post o vlasoch hlavne co sa tyka zmeny farby napriklad ako odfarbujes a cim a potom starostlivost) lebo ich casto menis a mas vlasy uplne uzasne :3 ... a skusim stastie aj ja teda mail : miroslava.jankulova@gmail.com <3

    OdpovedaťOdstrániť
  133. I když vím, že nevyhraju :)
    jaja.kawulokova@seznam.cz
    Strašně se mi líbí tvoje videa.. přeju ti co nejvíc odběratelů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  134. pekne ceny :-) rada mam recenzie, ale hlavne licenia a velmi rada mam extravagantne...
    Viva la Vida Dorota
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  135. hrozně ráda se dívám na tvé videa Veveri :) jsi vždy hrozně milá a hlavně žeru tvůj styl! děkujeme za giveaway. Sleduji i tu i na fb.
    kinadobrovolska@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  136. Rottenkirisho@pobox.sk
    Nadherny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť