nedeľa, 16. februára 2014

My MAC lipsticks



Nechala som sa inšpirovať blogerkou http://kateslifeandphotography.blogspot.sk a pridávam post, kde ukazujem moje najobľúbenejšie rúže od jednej značky. Jedná sa o MAC kozmetiku, ktorá je pre mňa tá naj. S každým ich produktom som spokojná a niektoré produkty nevymením ani za svet.
Pigmentácia je na jedničku u všetkých a sú príjemnej krémovej konzistencie. Výdrž majú dobrú a hlavne sa to týka matných rúžov.
Cena klasického rúžu je cca 16 eur(450 czk) a minerálneho rúžu 22 eur(600 czk).
Najviac momentálne používam pink plaid a lush life.

Lush life je minerálny rúž. Hľadala som tmavý bordovo fialový odtieň a najviac sa mi zapáčila práve táto farba. Na ruke vyzerá tmavšie až do fialova a na perách viac do vínovo červenej. Je hydratačný, čo sa skvele hodí na na tieto chladné dni. Má stredný shine efekt.

Lady danger je matný sýto červený rúž. Pôvodne pri tejto kúpe som chcela klasický tmavo červený rúž, ale vtedy nemali taký aký som chcela, tak ako prvý mi potom padol do oka práve tento. Zaujal ma tým ako žiari. Na perách je vidieť z kilometra. Pre jemne nalíčené oči ako stvorený.

Pink plaid je opäť matný rúž. Jeden čas som používala často rúž v pere od elfu v krásnej staro ružovej matnej farbe a chcela som presne taký odtieň. Tento pink plaid je farbou taký istý, takže som bola nadšená. Vyzerá krásne prirodzene.

Creme de la femme je jemne trblietavý, podobný odtieňu pink plaid. No tým, že pink plaid je matný je to aj tak rozdiel na perách. Tento je viac žiarivejší. A príde mi, že je viac krémovejší. Btw. bol to môj prvý rúž od MAC. 

Peachstock je rúž krásnej telovo broskyňovej farby. Neobsahuje žiadne trblietky, ale perám dodáva veľmi jemný lesk. A má najviac krémovú konzistenciu zo všetkých. Jediné malé mínus, že tento odtieň si mi dostáva do rýh na perách po nanesení, no po pár minútach sa pekne prisôsobí a vyzerá prirodzene.

Záver? Jednoducho tieto rúže milujem a zbierka sa bude rozrastať :)


 môj plastový stojanček s obľúbenými rúžmi.
 s bleskom+bez blesku


16 komentárov:

  1. Tak to jsou úžasné odstíny! Hned bych si mezi nimi vybrala :) a tobě sluší všechny!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ty jsou dokonalý! Hlavně pink plaid, nádhera !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lady danger je úžasná farba!!!! Lúbim rúže, ktoré sú niečím výrazné a vybočujú zo stereotypu :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hezký článek:) pink plaid je krásná barva, asi jsem se zamilovala, ale ty moje finance:(:D nepamatuješ si prosím odstín té rtěnky od elfu? díky moc:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné rtěnky,:) !A opravdu povedený článek:) Mě se asi ze všech nejvíce líbí pink plaid:)Ta je top:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tééééda super!! já ti tak závidím tolko kosmetiky. Ale bohuzial na to nemám finančné prostredky.Chodím ještě do školy a peniaze si nezarobím.Ty musíš mít asi super výplatu,kedze si toto vsetko mozes dovolit.fuuu zavidim! Je to tajne alebo nam mozes prozradit vyplatu aku mas? velmi by ma to zaujimalo,ale pochopim ked si to nechas pre seba.ja som len vela zvedava :D jinak cerneve vlasky schvalujem si taka strasne sexi! a rob viac videi milujem ked na teba pozeram si strasne zlata :-) pekny den prajem pa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné farby :))) ten peachstock je krásny aj ten lush life :) hneď by som brala :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Od Macu nemam ještě nic,takže tichá závist,barvy jsou krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lush life je úplne TOP :) Keď raz budem veľkááá a bohatááá, tiež si kúpim taký :))
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to naozaj super :O krásne odtiene hneď by som brala aj všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ako sa da najlepsie dostat ku kozmetike MAC na Slovensku? (Nepytam sa iba Deni, ale vas vsetkych.) :-) Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krasne su a kde ich kupujes? Cez nejaky eshop? U nas sa tusim nedaju vidiet :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslim, ze Deni ich kupuje v Prahe a tam sa tak skoro nedostanem. :-(

      Odstrániť
  13. Wau ten posledný tmavý je bomba ♥

    akurát u mňa prebieha Giveaway :)
    http://maccarolinee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Odstíny jsou strašně krásné! Mě nejvíce oslovil peach-stock :) takový si zrovna chci pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť