utorok, 11. februára 2014

Líčenie: yellow pinup







Ahojte žienky!
Ako si tam všímam, posledné líčenia, ktoré sem pridávam robím hlavne v noci hahha. Je to pre mňa taká rozprávka na dobrú noc asi.
Chcela som vyskúšať nové tiene od MACu a som velice spokojná. Pigmentácia je slušná a práca s nimi je easy. Určite budem pokračovať v rozširovaní zbierky a určite chcem vyskúšať aj ich pigmenty !
No čo hovoríte na líčenie?:)
Postup:
Na celé viečko paintpot MAC v odtieni painterly.
Žltý tieň MAC chrome yellow na celé viečko po záhyb oka.
Od záhybu oka smerom hore som naniesla hnedý matný tieň MAC brun do stratena.
Na rozjasnenie pod obočie som použila biely trblietavý tieň MACwhite frost.
Čierna vodeodolná tekutá linka MAC.
Pod spodné mihalnice som naniesla modrý matný tieň MAC electric a potiahla som to až koniec obočia popri čiernej linke.
Maskara Rimmel scandaleyes flex a polky umelých mihalníc.
Obočie som vykreslila s GOSH eyebrow kit.
Na pleť som použila makeup Maybelline fit me, korektor Max Factor pan stik, bronzér GOSH natural glow, lícenka NARS gilda, rozjasňovač Benefit high beam, púder MAC mineralize skinfinish.









Chceli by ste tutorial na farebné pery? Let me know!



13 komentárov:

  1. Velmi pekne ličenie :) a určite by ma zaujimalo ako si docielila tie žlté pery.

    http://xobeautylish.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ooo to je hotové umenie
    Wau nemám slov :) je to krásne škoda len že si poriadne ani linku neviem dať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj Deni to je krásne!! Tie žlté pery k tomu sú úžasné, ja môžem taký look!! A tak ma teraz napadlo, nechcela by si urobiť video ako si aplikuješ umelé mihalnice? Alebo aspoň prezraď aké používaš lepidlo :)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wooow, veľmi pekné líčenie, hlavne sa mi páči ako pekne si vieš vykresliť linku...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ze sa ti chce tak neskoro vecer licit, ja som po 19tej nepouzitelna :D :D tebe sa pin up velmi hodi a tie zlte pery su velmi svieza alternativa k 'zauzivanym' cervenym.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Normálne mi padla sánka! To je hotové umenie, nádherné!

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kraasne,,, a odkial mas mihalnicky ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. N.A.D.H.E.R.N.E !! ten žltý tieň sa ti dokonalé hodí :) fakt pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Neskutočné!:O

    Kitti. , http://thestyletale.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásny make up :)
    Nemohla by si spraviť tutorial kde si farbíš vlasy? :) hodilo by sa to :) som redhead ale veľmi by dom chcela farbu aku máš ty ale nie som si istá ako toho dosiahnuť :)
    Ďakujem :)
    Ps: si nadherna ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty vole ja nechápem ako dokážeš tie oči tak krásne vytieňovať, ešte aj linka je rovnejšia než pravítko, šikovné ručičky :)

    OdpovedaťOdstrániť