štvrtok, 13. februára 2014

líčenie: Valentine´s look


Ahojte žienky! Keďže je zajtra ten Valentín, pripravila som si pre vás líčenie, ktoré sa hodí na tento sviatok. Zo ženy musí vyžarovať niečo zvodné, romantické  a samozrejme sexy pre svoju polovičku. A teda toto líčenie podľa mňa spĺňa všetky potrebné kritéria. Cat eye look tzv.  mačacie oči dodávajú zvodnosť, červená farba  dravosť a pri tom niečo ženské, romantické. K tomu upraviť vlasy. Vlny sú podľa mňa najlepšia voľba a voilá. Dúfam, že som vás v niečom inšpirovala a prajem pekného Valntína <3
Postup:
Na celé viečko som naniesla MAC paintpot painterly ako podlkad.
Do kútika oka som naniesla svetlý perleťový tieň z paletky YSL pre rozjasnenie.
Na pohyblivé viečko som naniesla červený práškový tieň Barry M.
Od vonkajšej strany oka som nanášala matný čierny tieň MAC carbon a rozmazala som to do stratena až nad záhyb pohyblivého viečka.
Na rozjasnenie som použila biely trblietavý tieň MAC white frost pod obočie. 
S čiernou tekutou linkou MAC som vytvorila cat eye look.
Čierna ceruzka Dermacol do vnútra oka ako spodnú linku.
Plus použila som červené trblietky z paletky Claires pod spodné mihalnice pozdĺž linky.
Maskara Rimmel scandaleyes flex a opäť polky umelých mihalníc.
Na obočie som použila GOSH eyebrow kit.
Na tvár Catrice makeup photo finish korektor Max Factor pan stik, bronzér ELF duo, ružová ícenka NARS desire, púder MAC minerilze skinfinish.
Na pery som použila ružový krémový tieň YSL odtieň 7







19 komentárov:

  1. byť tak aspoň zo štvrtinky taká krásna ako si ty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne! Presne takto nejako si ja predstavujem Valentínsky "look". Nie samé srdiečka a somarinky. Fakt veľmi pekné :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera :) ! ja mám tiež Catrice makeup photo finish ale nie je taký ako na tvojej tvári, ako to robíš že vyzerá make up tak prirodzene a že ti na tvári vydrží ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja pouzivam makeup a na to este korektor a puder mac mineralize skinfinish mi plet krasne zjednoti. ten puder milujem

      Odstrániť
  4. Opět je nádherné! jako každé Tvé líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak toto sa ti mega vydarilo!!
    stále sa len a len zlepšuješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta poslední fotka je pecková, moc ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úplne top to je.. Vlásky máš strášne krásne ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow, nádherné :) kiež by sa mi aspoň z polovice vydarilo tak ako na fotke -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty si čarovná. Krásny kvietok :) a tie vlasy...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie :) Ty však so svojimi krásnymi červenými vlasmi ani už žiadne valentínske líčenie nepotrebuješ :) Dať na teba darčekovú mašličku a môžeš byť veľká valentínka :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krasne :-) uz mat len ten cvik v ruke ako ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nádhera.ty si krásna: :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Boží líčení! Moc se mi líbí Tvé obočí! (jako vždy) Celé je to krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. asi úplne odbočím ale odkiaľ máš tu kvetinovú čelenku? inak krásne nie je to ani prečačkané a pritom tak dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť