streda, 19. februára 2014

Líčenie: cut crease v hnedých farbách (video)

Ahojte žienky,
v nedeľu som mala chuť natočiť tutorial, kedže si pýtate viac tutorialov. Samozrejme stále nemám program na úpravu videii. Stiahla som nejaké a hneď som ich odinštalovala. Ja som antitalent na takéto veci a rýchlo chytám nervy, čiže som sa veľmi rýchlo vzdala. Už som nakoniec stiahla niečo som som pred pár rokmi mala a to windows movie maker, ale som zasa zistila, že musím zmeniť formát videa, ktorý mi nejako nejde prekonvertovať :D proste celé zle! 
Takže zatiaľ tu máte neupravované video hehe. Viem, občas ma nie je vidieť na kamere, hudbu tam neviem normálne pridať, kvôli nedostatku pamäti mi odseklo nalepenie mihalníc. V skratke mi to vôbec nevyšlo. ALE! Líčenie sa celkom vydarilo a to je hlavné.
Určite to chcem už posunúť na lepšiu úroveň, tak ale hádam poteší aj toto.

A teraz k líčeniu. Chcela som pre vás spraviť líčenie, ktoré je nositeľné ako večerné líčenie a preto som zvolila hnedé odtiene. Linka zvýrazní a predĺži oko. 
Tento typ líčenia tieňovanie od záhybu oka tzv. "cut crease" má teraz veľkú obľubu takmer u každej ženy. Dá sa povedať, že je to moderné líčenie. Opticky to zväčší a rozjasní oko. Líčenie vyzerá prepracovane a pritom je to v celku jednoduché a rýchle líčenie. Presvedčíte sa o tom samé.

Tu máte môj spôsob, ako to robím ja. Dúfam, že aspoň trochu som niektorej z vás pomohla. Dajte vedieť ;) 


bez blesku
VIDEO:


12 komentárov:

  1. Naozaj strasna, strasna kvalita videa :-(( Ani som to dopozerat nevedela, lebo ma boleli oci z toho neostreho obrazu. Skoda, lebo licis naozaj nadherne, presne stylom, ktory sa mi paci. Zaujimava bola ta ceruzka do obluka, vysledok uzasny, kraaasa. Len fakt urob nieco s tym videom…

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení je úžasné! Máš strašně krásné oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné líčení:) Jsi strašně šikovná!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To líčenie je nádherné a som veľmi rada že si sa blogu aj videám začala takto venovať lebo ma veľmi baví tvoj blog ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné! Takhle kdyby moje líčení vypadalo!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Co bylo to první, ten podklad????? Děkuji

    OdpovedaťOdstrániť