pondelok, 10. februára 2014

Líčenie: black&silver sparkle




Opäť jedno z mojich nočných výtvorov. 
Chcela som vyskúšať hlavne paletku s glittrami od Claire ´s. Keď som do toho prvý krát "štuchla" zľakla som sa konzistencie. Je to priesvitný gél s farebnými glittrami. Pohrala som sa s tým a pokúsila som sa vytvoriť niečo ako bielo-čiernu glitter linku. Škoda, že tie glittre sa otláčajú.

Postup: 
Naniesla som tekutú linku MAC v jemnej vrstve  s predĺženým koncom. 
S matným čiernym tieňom carbon MAC a bielym trblietavým white frost MAC som vytvorila dalšiu akoby hrubú linku s prechodmi farieb.
Následne som naniesla strieborné a čierne trblietky Claires na vytvorenú bielo-čiernu linku. 
Od záhybu oka som naniesla hnedý matný očný tieň brun MAC do stratena.
Pod obočie na rozjasnenie opäť biely trblietavý MAC.
Pod spodné mihalnice som naniesla hnedú ceruzku GOSH v jemnej vrstve.
Nakoniec Rimmel scandaleyes flex maskara a polky umelých mihalníc.
Na obočie som použila GOSH eyebrow kit.
Celkom ma fascinuje ako sa dajú opticky zväčšiť pery a dosť si na tom fičím. Najprirodzenejšie vyzerajú matné nude farby. Ja som preto zvolila kontúrovaciu ceruzku na celé pery Alverde odtieň terra. A na poslednej fotke je použitý rúž lush life MAC.
Na pleť som použila makeup Maybelline Fit me 125. Max factor pan stik ako korektor. Bronzér GOSH natural glow a lícenku NARS gilda. Na koniec som to zafixovala púdrom mineralize skinfinish MAC medium.

iphone fotky



Páči sa vám líčenie?


14 komentárov:

  1. Tak to je luxusní! Určitě se nechám inspirovat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to nádherně, moc Ti to sluší :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super ! Naozaj tvoje pery vyzerajú plnšie a väčšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to úžasně!:) tyhle glitry chci už nějaký ten pátek vyzkoušet,ale zatím jsem všude viděla jen malé paletky kde jsou tak 4 stíny:/ ta tvá je ,ale naprosto skvělá už od pohledu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčenie je krásne, dobrý nápad:)
    chcela by som sa ťa spýtať, kde na slovensku v drogériach zozežiem zančku Nars alebo MAC?:) bola som pozerať vo Fann-ku a nemali ich tam tak neviem..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Slovensku nikde. Najblizsie v CR a to konkretne NARS v parfumerkach Sephora a MAC v predajniach MAC :) No alebo si to mozes objednat z netu.

      Odstrániť
    2. tak tak. ja chodim na vaclavaku do MAC a aj do palladia, kde je aj sephora. :)
      MAC som dva krat objednala cez parfums.sk ale prislo mi to zbytocne predrazene a vyberat kozmetiku cez internet je hovadina:/

      Odstrániť
  6. Jeej. Krásne líčenie. Veľmi ti pristane, ale to tebe všetko. ´:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. brutaaaaaaaaaaaalne kraaasne !!! aj ty aj líčenie :)
    Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné, fakt! Každé jedno tvoje líčenie je TOP a ja by som si ich mohla pozerať stále dokola :)) A k tým matným nude rúžom čo píšeš (opticky väčšie pery), vedela by si nejaký odporučiť? Taký cenovo dostupnejší? :) Vopred veľká vďaka :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úplne skvelé!

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť